Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
28.03.2024 at 20:30:13


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 3148 times)
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
ManUrea
28.03.2002 at 19:28:25
 
Kädet hikoilee ja jalkapohjia kutittaa. Syy?

Huomen aamulla nokka kohti Yorkshireä ja katsomaan kauden kohokohtaa eli Scumcesterin poikien löylytystä. Toivottavasti Rio ja Matteo on pelikunnossa, niin voidaan odotella nolla peliä omaan päähän ja Robbiet & Co hoitaa pari maalia kaljupään taakse. YES!

Ja samoilla vauhdeilla seuraamaan Spursin nöyryytystä  Grin

Hauskaa pääsiäistä kaikille!
Back to top
 
 
IP Logged
 
strongbow
YaBB Newbies
*
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 12

Re: ManUrea
Reply #1 - 29.03.2002 at 09:51:04
 
Kyllä lähden luottavasisin mielin tämänkertaiseen scumin vierailuun, koska tällä hetkellä on sellainen kutina, että Leeds on todella hyvissä asemissa lauantaita ajatellen. Scumilta puuttuu Ruud eli maalinteko on pienoinen kysymysmerkki, vieläkun vastassa on Leedsin yksin liigan parhaista puolustuksista. Voitolla olisi Leedsillä mahdollisuus CL paikkaa ja tasaplikin pitäisi vielä toiveet yllä, mutta tappioon ei oli varaa.

Tulosveikkaus: 2-1 tai 1-0
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: ManUrea
Reply #2 - 29.03.2002 at 16:49:45
 
Onneksi olkoon aaPee. Smiley
Upea tapa juhlia pääsiäistä.
Toivottavasti numerotkin ovat suunitelmiesi mukaiset.
Matteo on ainakin sivussa.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: ManUrea
Reply #3 - 29.03.2002 at 21:12:10
 
Se on perjantai-ilta, ja huomenna on SE peli. Mä olen sanonut etten mä ole taikauskoinen, mutta kyllä huomiseen on varauduttu kaikin mahdollisin traditioin.

Tää on totta: Mä olen huomannut, että jos mä olen silittänyt mun Leeds paidan peliin, ni Leeds on hävinnyt. Tän kauden puuolessa välissä ajattelin, että luovun vanhoista paidoista kun niitä on pidetty jo vuosikausia... hmmm... Leedsillä alkoi mennä huonosti. Mä en antanut periksi, enhän ollut taikauskoinen.

Ennen Ipswich peliä mä olin jo niin surkeana, että ajattelin, että höh hyvä on, kaivoin paidat kaapista ja LEEDS VOITTI. Seuraavaan peliin sama juttu, ja jälleen Leeds voitti. Vieraspeli traditiot on ollu, että jos en lähde peliin, ni siivoan pihaa, ja pistän CDsoittimeen Leeds CD:n ja herätän naapurit Marching On Togetherillä...... ja juu niin kävi, että voitto tuli Leicesteristäkin.

Okei, siis mitä mun pitäis ajatella. Huomiseen en edes ajattele vaihtaa paitoja.. on ne pesty  Tongue  mutten kyllä silitä.

AaPeen nään huomenna ennen peliä, onkohan se tuonut mulle suomalaista leipää?   Grin

Vedonlyöntiin pistin 2-1
Back to top
« Last Edit: 29.03.2002 at 21:15:03 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
:-*Re: ManUrea
Reply #4 - 30.03.2002 at 16:47:57
 
Cry
V***iksi meni taas.
Kun ei oo tuurii, niin ei.
Esitys oli mitä mainioin, vain muutama musta minuutti.
Yritystä ja taistelua (Smith,Batty..) riitti, 1-4 tilanteessakin! Smiley
Nämä maalit varmaan kaikki näkevät (ainakin ManUn) Suomenkin kanaviltakin (tv1,mtv ja tv4), mutta sitä että kuka niitten maaliensa eteen todella teki töitä, ette.
Onni vaan ei taaskaan ollut mukana.
AngryPe***le!
Leedsin maalit ne hienoimpia oli:Viduka, Harte ja Bowyer.
Leedsin kiri oli tosi totaalista pommitusta, mutta aina vähän ohi, yli (mm. Harte, Viduka) tms.
Nyt on paineet ohi.
Ei Mestarien liigaa ensikaudellakaan. Undecided
Back to top
« Last Edit: 30.03.2002 at 16:51:40 by Madeley »  
 
IP Logged
 
Raimo
YaBB Administrator
*****
Offline


Posts: 714
YaBB Admin Land
Re: ManUrea
Reply #5 - 30.03.2002 at 20:30:16
 
Kyllähän tämä ketuttaa, mutta eipä tässä vaiheessa mahda mitään. Omaan hölmöilyn ottelu kaatui, Solskjaerin maalit muodotuivat ratkaiseviksi. Ehkä Rion poissaolo kostautui, mutta ei voida kaikkea puolustuksenkaan niskaan kaataa. Virheitä sattuu kaikille joskus, tänään onni ei ollut mukana.

Champions Leagueen pääsy vaatii tosiaankin jo ihmeen. Mutta ei jäädä murehtimaan sitäkään. UEFA cupiin mennään ja Champions League paikan menetys korvautuu kyllä ensi kauden mestaruudella  Grin
Back to top
« Last Edit: 30.03.2002 at 20:31:35 by Raimo »  
WWW WWW  
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: ManUrea
Reply #6 - 31.03.2002 at 07:36:16
 
1-4 olis ollut häpeä. 2-4 Kiitos Ian Harte, sun vapaapotkuissa alkaa olla samaa mitä oli alkukaudellakin. Ensimmäinen jo lupaili jotain. 3-4 Oooh, Lee Bowyer, we wanna know, when you sing new deal (dj Ozzya mukaillen   8)    )

10 minuuttia lopussa ei riittänyt tasoitukseen. Paska juttu.

...no-hyvä-on, tunnustetaan: mä jätin mun Thistle Hotels collegepaidan kotiin, ku oli niin lämmin ilma. Voi PE#@/&E!
Back to top
« Last Edit: 31.03.2002 at 07:42:24 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1