Mitä varten ne syötti kerta toisensa jälkeen Millsille sivulle, kun Mills ei koskaan saanut palloa takaisin maalin edustalle! Leeds pelasi mun mielestä ehkä kauden huonoimman pelin. Fulhamin varoitettu maalivahti teki muutaman hyvän torjunnan. Sitten kun niitä paikkoja Leedsillä oli, ei niitä saatu loppuun asti.
Tuomari ei mielestäni ollutkaan niin asiallinen. Multa jäi täysin tajuamatta mistä Matteo sen keltaisen sai ja se, että Leedshän teki maalin ensimmäisellä puoliajalla, mut se taidettiin viheltää paitsioksi (mitä se ei ollut). Meinas unohtua, kun oli niin surkee peli muuten

Editoiden: se oli joku Lee Bowyer virhe en tiijä..
Ei tuntunut peli kyllä kulkevan, vaikka mahdollisuus olis ollut viidenteen sijaan taulussa. Vaihtojahan ei taas tehty.
Newcastle on nyt pelannut niin hyvin, että kai se sitten paikkansa CL karsinnoissa ansaitsee.
Kelly matsiin on Leedsin puolelle myyty 12000 lippua.
AIJOO: Mua pyydettiin laittamaan viesti tänne:
LUSC Griffin Branch haluaa onnitella Leeds United Finnish Supporters Placea, ja toivoa menestystä jatkossa. Ja tietysti kaikki Finnish Supporters on tervetulleita Griffin Branchiin, koska meillä on suomenkielisiä jäseniä.
Editoiden:
EI missään tapauksessa ole mikään jäsenvärväyskampanja. Anteeksi jos saatte sellaisen käsityksen. Luulen että kyse oli toivottaa menestystä sivuille. Jokainen Branch toivottaa uudet jäsenet tervetulleiksi ei kieli tai kansallisuus ole este.