Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
19.04.2024 at 16:17:25


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 2718 times)
Sam
Senior Member
****
Offline


Posts: 359
Oulun lähimaasto
Gender: male
MM '02
16.05.2002 at 10:35:45
 
MM-kisatkin lähestyy. Niistä taitaakin tulla tämän kauden kohokohta, kun tuo Leedsin kausi meni vähän penkin alle Sad

Mitenkäs Te seurailette kisoja? Itselläni saattaa jäädä kisojen seuraaminen vähemmälle, koska otteluthan pelataan päivisin (suomen aikaa)... ja päivät menee töissä. Pitäis varmaan yrittää järkätä joku tv-viritys tähän koneeseen...

Eipä oikein ole mitään suosikkiakaan, kun Suomikaan ei ole mukana 8) Veikkaanpa kuitenkin, että kisoissa tulee menestymään Argentiina, Brasilia, Italia ja yllättäjänä Ruotsi...

Back to top
 
 
IP Logged
 
Raimo
YaBB Administrator
*****
Offline


Posts: 714
YaBB Admin Land
Re: MM '02
Reply #1 - 16.05.2002 at 12:56:15
 
Kun kerran Suomi ei ole mukana, niin toivotaan sitten menestystä rakkaalle naapurillemme Ruotsille! Ruotsin alkulohko on tosin melko kova, vastaan tulee Nigerian lisäksi Englanti ja Argentiina, joten kisat saattavat päättyä lyhyeen.
Maajoukkueena toivon myös Italialle menestystä.
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: MM '02
Reply #2 - 16.05.2002 at 19:31:28
 
Englanti - Ruotsi tulee sunnuntaina, Argentiina peliin otin puoli päivää vapaata, ja olis tarkotus mennä Elland Roadille katsomaan peli. Englannin pelit ja ROI tulee seurattua sitten muuten radiosta jos ei saada vapaapäiviä, ja tietysti Croatia ja Etelä-Afrikka - jaa jaa... siis taitaa mennä niin, että katson sitä mukaa kun olen kotona kai.

Mä heitän tähän omat suosikkini lohkojen jatkoon menijöistä:
Ranska, Tanska, Etelä-Afrikka, Paraguay, Brasilia, Costa Rica, Portugali, Puola, ROI, Saksa, Argentiina, Englanti, Croatia Mexico, Russia ja Belgia. Ei mitään järkeä siis, mutta tossa on mun lista.
Back to top
 

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: MM '02
Reply #3 - 18.05.2002 at 06:03:13
 
Noi on pirun epätasaisia noi lohkot. Angry
Miksiköhän arvonnassa Saksakin sijoitettiin, vaikka se konttas karsinnat?
Tää Englannin,Ruotsin ja Argentiinan lohko on kova, mutta sitten on joku Belgia, joka pääsee varmasti jatkoon, vaikka Suomikin antoi sille kyytiä. Sad
Tietösti mun suosikkeja on ROI, Englanti ja Etelä-Afrikka (syyn kai arvaatte).
Mutta eniten toivon kunnon kisoja, jossa ei Jurkat hillu ja eikä oscareita jaeta!  Wink
Back to top
 
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1