Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
29.03.2024 at 02:57:14


Pages: 1 2 3 
(Read 13751 times)
Sam
Senior Member
****
Offline


Posts: 359
Oulun lähimaasto
Gender: male
Bowyer lähdössä ?
22.05.2002 at 16:02:21
 
Eli Lee on hylännyt sopimustarjouksen Sad Ottajia varmasti riittää... lisään lufc.com:ssa
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #1 - 22.05.2002 at 17:38:46
 
Niinhän tuo tekee, ja kyseessä oli ammatillinen valinta, halus päässä urallaan eteenpäin.

Se petti koko LU:n ja kannattajat nyt, niin paljon ku mitä LU on seisonu sen takana vieressä ja missä on ikinä tarvinnut. Nyt tää tempaus. Jää paha maku. Paha kolaus Leedsille, mies on hirvittävän hyvä pelaaja.

Gary McAllister II. Petturi.
Back to top
 

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #2 - 22.05.2002 at 18:36:27
 
Nyt meni taas meiksu ihan  Roll Eyes  Angry   Shocked   Cry

Taidan keskittyä tästä lähtien pelkkään Leeds Unitediin enkä yhteenkään yksilöön. Vai mitä mieltä olette suosikkipeluri-listasta: Cantona, McAllister, Yeboah, Bowyer .......

Pitäisköhän "Bowyer for England" muuttaa muotoon "Bowyer to Prison"
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #3 - 22.05.2002 at 21:07:46
 
Cantonan lähtö oli kai Lee Chapmanin missus'n syytä  Undecided (Where The Heart Is -sarjan vaalea hoituri, Leslie Ash, vai oliksen nimi Ashley Les - Sydän Paikallaan taito olla nimi suomeksi) mutta siinä teki Wilko vääryyttä meille ja Cantonalle!

Gary McAllister - sika, sano, että nyt hän tekee just mitä hän haluaa... ja lähti.

Carlton Palmer oli huono jo itsessään.

Yeaboahin lähtöä mä en hirveesti muista!

Jimmy 'mä olen helvetin parempi kun kukaan muu' Floyd Hasselbaink on hyvä pelaamaan, mutta ei sillä Leedsissä ollu asennetta kuin vuoden verran.

Lee Bowyer..... mä olen pettynyt, mä olen niin pettynyt, emmä vielä tajuu tota. Itkuks meni, rupesin huutamaan että Alex .....Bow lähtee!!!!!! Kestää vähän aikaa, ennen ku tästä pääsee yli. Mä sanon tota taas, että Leeds United ja kaikki kannattajat (eniten vielä siis Bowyeriin uskoneet kuten minä), tuntee itsenä pahasti petetyiksi. Laskelmoivalta tuntuu nyt tuo ratkaisu. On niinku olis pahaa unta just nyt menossa.

Asianhoitaja oli vielä painottanut, että sopimuksen ehdoissa ei ollut vikaa, vaan Bowyer tuntuu, että nyt on aika lähteä....

Se tulee saamaan hirvittävät buuaukset tästä lähtien meillä ja kun me ollaan siellä vieraissa, missä se onkaan. Se on sille oikein, jos kerran nyt lähtee.

Toivottavasti saadaan siitä edes hyvin rahaa.

Niin ku mä sanoin edellisessä Bow aiheisessa ketjussa, kukaan ei ole korvaamaton. Vaikka se nyt just siltä tuntuukin.

Kansallisen suomalaisen sanomalehden syvähaastattelussa sanoin että kun pelaaja vetää ylleen Leedsin paidan, hänestä tulee idolini, yksi pala Leeds Unitedia. Kun hän jättää Leedsin, hän lakkaa olemasta; hän on yhdentekevä.

Leeds United Forverer. Forever.
Back to top
« Last Edit: 22.05.2002 at 21:12:43 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
BrightWhite
Full Member
***
Offline

C'MON LUFC!!!
Posts: 189

Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #4 - 23.05.2002 at 06:06:49
 
Todella harmin paikka... lisää kokemusta ja Lee tulee olemaan yksi Valioliigan ja ehkä jopa maailman kovimpia keskikenttä pelaajia.
Hinta tuntuu kovalta, mut kyllä uskon et ottajia riittää...
Noh ensi kaudella Smithy vähän kopauttaa luille, ni eiköhän se mieli halaja takas Elland Roadille...
Back to top
 
 
IP Logged
 
JariPekka
Full Member
***
Offline

Right on!
Posts: 174

Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #5 - 23.05.2002 at 06:24:27
 
Kyllä mä olen pettynyt. Miten joku voi toimia noin. Ensin ollaan niin seurauskollisia ja sitten tämä. Pettymykseni määrää ei voi sanoin kuvata. Työpäivän jatkokin on tosi tiukoilla, mutta täytyy kai jaksaa.

Nyt on aika kai katsoa eteenpäin ja saada mahdollisimman hyvät rahat kyseisestä petturista. Rahoilla voitais ostaa kunnon oikea kinkki tämän paskahousun tilalle.

Kyllä nyt suorastaan harmittaa.
Back to top
 
 
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #6 - 23.05.2002 at 06:56:22
 
Jos ja kun Bowyer vaihtaa maisemaa ja mahdollisesti joskus palaa vastustajan riveissä Elland Roadille tai "Nike Stadiumille", veikkaan buuausten ja ivahuutojen määrän olevan niin valtavan, ettei kukaan koskaan ole sellaisia saanut, ei edes mr Cuntona. Ei tuollaisella takin kääntämisellä voi muuta ansaita.
Back to top
 
 
IP Logged
 
JVTK
God Member
*****
Offline

I love YaBB 1G - SP1!

Posts: 546

Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #7 - 23.05.2002 at 08:15:49
 
Lee(ds) Bowyer on nyt vain Lee JUDAS Bowyer. Rahat pois ja koulutetaan omista miehistä Leen korvaaja. Se voi olla vaikka Alan Smith.
Tietyllä tavalla tilanne helpottuu, ko. JUDAS on tuonut meille aika paljon negatiivista julkisuutta, vaikka onkin loistava pelaaja.

Jasu
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #8 - 23.05.2002 at 18:53:58
 
Shocked
No johan pomppas.
Parin päivän poissaolo netistä ja tollanen uutinen.
Sitä ei käy kieltäminen, että LB pelas ajoittain ihan mahtavasti.
Mutta jos aletaan oikein miettiä, niin tuon joulukuun kärhämän jälkeen ei se peli LB:ltä oikein sujunut. Newcastle-pelin jälkeen ei tainnut loisto-otteluja olla.
Mieli oli muuttunut, pelattiin aikaa, että Leeds kompuroi ja LB:n hinta laskee.  Cry
Nyt on uusi seurakin jo varmaan löytynyt.
ManCity ei huoli!
Petturi, keinottelija, huijari....  Angry Cry

Cromwell. Vähän tarkempi selvitys Cantonan lähdöstä, please.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #9 - 23.05.2002 at 19:18:26
 
Bowyerista: Nyt tuntuu niin selvältä ne kaikki puheet ;me ollaan vaan kauppatavaraa, jos ne ei haluu mua ne myy mut  ....... jos mä en saa semmosta sopimusta ku mä haluun ne ei haluu mua. Eli jos se lähtee mun teoria on että se halus puskee LU'ta niin hurjaan sopimukseen, ettei se olis uskonu niiden suostuvan, ja kun semmosta tilannetta ei oo, se vihdoin joutui myöntämään, ettei se edes halua olla täällä.  

Tänään oli jo uutisissa, että Bow olis sanonut, ettei mistään hinnasta uusisi sopimusta. (Luojavarjele, että toi sattuu + mikä ajantuhlaus kummaltakin, olis kertonu suoraan (nyt tää on ollut kaikissa lehdissäkin), ja että helmikuusta asti käytiin neuvotteluja, olis sanonu, että lähtee, olis voinu olla uusi sopimus ilman TÄTÄ petturuuden karvasta makua. Petturi on silti, ja PAHASTI. Töissä LU supporter kaverit yrittää peitellä pettymystään 'joo, se oliki semmoi thug, hyvä ku joku maksais jotain', mut tää se on totuus, jos se kerran lähtee, ni luulen että tän sukupolven kannattajat ilmaisee mielipiteensä siis tosi kovaa, ku joskus nähää LB. Pettymyys ja petturuus, voi paska.

(samperin lontoon hamppari!)

pegg0: Cantonasta, mä pistän e-mailina lisää, sen mitä tiedän + sen mitä oon kuullu
Back to top
« Last Edit: 23.05.2002 at 19:22:56 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
Raimo
YaBB Administrator
*****
Offline


Posts: 714
YaBB Admin Land
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #10 - 23.05.2002 at 19:43:37
 
Nyt voidaan vaan toivoa, että tuosta petturista edes joku maksaa jotain, jotta voidaan hankkia tilalle korvaava pelaaja.

Kyllä tuommoinen mies joutaakin menemään, perkele! Tais miehelle tulla sellaiset traumat siitä, kun joutui joulukuussa hetkeksi siirtolistalle, ettei oma ego kestä moista nöyryytystä.
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Deano
God Member
*****
Offline


Posts: 930
Tampere
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #11 - 23.05.2002 at 22:59:44
 
Jopas tipahti pommi, pari päivää katselematta lufc-sivuja ja sitte tämä..
Ei edes tiedä mitä sanoa.. pitää kai nicki vaihtaa ensi töiksi ja laittaa Leen pelipaita myyntiin tai jotain..
Back to top
 
WWW WWW Lufcdeano  
IP Logged
 
Sam
Senior Member
****
Offline


Posts: 359
Oulun lähimaasto
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #12 - 24.05.2002 at 09:15:53
 
Tätä se saat¤"#¤" on!!!  Angry Ahne mikä ahne! Joutaa kyllä lähteen! Jos ei Leeds kiinnosta muuten kuin palkan maksajana, niin bye bye! Toivottavasti saadaan tilalle joku kovanluokan peluri! Esim Macca Realista Smiley

Positiivista: yksi sikailija vähemmän!

[quote author=aaPee  link=1022083342/0#2 date=1022081787]Taidan keskittyä tästä lähtien pelkkään Leeds Unitediin enkä yhteenkään yksilöön. Vai mitä mieltä olette suosikkipeluri-listasta: Cantona, McAllister, Yeboah, Bowyer .......
[/quote]

Nyt sun pitää alkaa ehdottomasti Harte tai Mills-faniksi Smiley
Back to top
 
 
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #13 - 24.05.2002 at 09:27:08
 
Mun pitänee ilmeisesti käyttää sitä Bowyerin nimmari sitten tuon tietyn ihmiskehon osan pyyhkimiseen ...

Sam: Kävi kyllä mielessä, että pitääpä kirjoittaa Harte paidan selkämykseen  Grin

Mills on loistava pakki ja tulee näyttämään kesälläkin MM-kisoissa vastustajille taivaan merkit. Ainoa mitä kesän aikana kaivattaisiin, olisivat pienet terapia-istunnot, että tyhmät punaiset kortit (Newcastle, Arsenal) saataisiin karsittua pois. Noille istunnoille voisi osallistua myös ensi kauden avainpelaaja, Alaaaaaaaaaaaaan Smiiiiiiiiiiiiiith.
Back to top
« Last Edit: 24.05.2002 at 12:01:57 by aaPee »  
 
IP Logged
 
JariPekka
Full Member
***
Offline

Right on!
Posts: 174

Gender: male
Re: Bowyer lähdössä ?
Reply #14 - 24.05.2002 at 09:40:59
 
Toivotaan ettei kukaan muu lähde tämän Leen tempauksen takia. Virallisilla sivuilla oli ainakin jo juttua, että Viduka oli sanonut joskus silloin että jos joku runkopelaajista lähtee hän lähtee. Tämä voisi käynnistää kauhistuttavan lumipalloefektin ja kaikki huiput lähtis.  Raha ois kyllä, mutta ei pelaajia. ei koko joukkuetta kesässä rakenneta.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Pages: 1 2 3