Noita spekulointeja on ollut ihan hirveesti, joka päivä täällä (Leedsissä, ei siis näillä sivuilla

) joku tietää varmana tietona vaikka mitä. DOL ja MON vaihtaa paikkoja, DOL lähti jo ManUun apuriks, Terry Venables on allekirjoittanut sopimuksen.. välillä mä käyn töissä kuumana että joo joo, älkää nyt jaksako, noi on lehtijuoruja. Mä en usko mitään ennen kuin on selkee tiedotus seuralta virallisesti.
Huomenna on LUSC Executive Meeting ja sinne pitää mennä, Ridsdale ja Spencer pitäis olla siellä myös mutta jos ei oo manageria vielä huomennakaa julkaista, ni melkein luulen ettei Ridsdale tule. Toi LUSC Executive Meeting on kaikkien virallisten LUSC edustajat paikalla, jos ovat päässeet. Viime vuosina on tietysti ollut brancheja joitten edusajat on puuttuneet.
Tää on ollu seuran kannalta vaikee kesä. Vaikeet pari vuotta?
Olen huomannut että sivut on saaneet uusia jäseniä! Hieno juttu, tervetuloa kaikki suomen kielen taitoiset Leeds fanit tänne.
Pegg0, tuolta
www.nic.fi/~luscgrif saat niitä Griffin Branchin jäsenhakemuksia tulostettua, ne voi lähettää mulle tänne, ja hoitelen ne Chrisille eteenpäin. Lähetä sähköpostissa digitaali muodossa olevien passikuvien kanssa tai snail mailissa, ihan kuin vaan. Snail mailissa käy tietysti paperipassikuvat 8)
Mä otan joka kotipelistä sulle sen ohjelman ja eikös se taas kohta ala

UEFA ja sillee.
Tämä on nyt sitten jäsenkalastusta:
Tervetuloa LUSC Griffin Branchiin!
www.nic.fi/~luscgrif Vastassa on aina aurinkoinen Branch ja vielä aurinkoisempi vastaanotto. Griffinin sivut on yhä edelleen suomalaisella palvelimella, kun se on vielä olemassa, ja emailitkin kulkee branchin linkin kautta. Ok.
Päivitys on jääny kesältä, mutta herätys tuli tänään.