Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
28.03.2024 at 10:59:56


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 2994 times)
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
LUSC Griffin Branch
08.07.2002 at 16:33:24
 
Liittymiskaavakkeen saatte sähköpostilla tai ihan normaalipostina, kun pistätte mulle cromwell@jussila.fslife.co.uk osoitetiedot.

Maksun voi toimittaa mun suomalaiselle pankkitilille tai sitte se on voitu vaihtaa pinssiks tms suomalaiseksi futistavaraksi.

Liittymiskaavakkeeseen tarvii 2 passikuvaa (emailina tietysti, heheh, yksi riittää)

Mä toimitan postit eteenpäin sihteerillemme Chris Beetonille ja sieltä paperit menee 'pääkonttorille' ja postissa tulee ID ja jäsenkortti. ID uusitaan joka 5. vuosi ja jäsenkortti vaihtaa väriä joka vuosi.

Jäsenmaksu on (argh, jos oikein muistan) £4/aikuinen £2/lapsi. Vuosi on 1.7. - 30.6. välinen aika. (Toi jäsenmaksun suuruus pitää mun varmistaa, saattaa olla että se on kaikilla ulkomailla £2/vuosi).

Jäsenetuja ei nyt hirveesti mun mielestä ole. Mut toi on hyvä juttu koska parasta on ehkä ollut se, että suomalaisjäsenille on onnistuttu *aika* helposti järjestämään liput peleihin, kun ovat täällä tai vieraspeleissä olleet. aaPee voi varmasti (COME ON aaPee, please!) kehua lisää  Grin

Jos haluaa osallistua futisveikkaukseen sen deadline on 17.8.02 kello 15. Siihenkin kysymykset saa multa sähköpostissa/postissa. Sivuille ne tulee kunhan taas saan potkaistua itseni käyntiin.

Kysymyksiä laittakaa ja osoitteita cromwell@jussila.fslife.co.uk
(mulla OLI BT unlimited internet access jonka ne terminated, kun olin netissä liikaa... huh huh. piti vaihtaa ISP ja tää on nyt 24/7... tästä johtuu taas tämä email muutos, sorry asianomaisille).

Griffinissä on jäseniä noin 250, ulkomailla asuvia 20-25. Meidän Branch on siis Leedsissä ja meidän kokoukset on Elland Roadilla Goal Line Restaurantissa. Ray Fell on monesti paikalla ja meillä on erinomaiset suhteet ylöspäin. Gods, of course  8)  Jäseniä oli noin 500 joskus vuosia sitten, mutta isoja paikallisia Supporter Clubeja ei suosittu ja Griffin jaettiin kahtia. Virallisia SC on jo vissiin yli 100 ja pelkästään Leedsissäkin on *monta* (ei nyt jaksa kaivaa arkistoja). Mulla olis tossa vieressä Morley Branch ja kokoukset viereisessä pubissa, mut toi Griffin on (taas painotan tätä) jäsenkunnan ja suhteidenkin kannalta erittäin hyvä. Phil Beeton, meidän Travel Organiser on samalla virallisen peliohjelma kaupan hoitaja... pegg0 taas muistetaan tuota kautta täällä.

Vieraspeleihin lähtee yleensä aina sama jengi, ja kertaakaan ei oo vieraspeliin jääty lähtemättä vuodesta -79 lähtien!! Siis Branch.

Kiitos Wink
Back to top
« Last Edit: 08.07.2002 at 20:17:53 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #1 - 08.07.2002 at 18:36:51
 
Kyllä kannattaa liittyä, ehdottomasti  Smiley

Jos paikan päälle on menossa, niin liput saa tätä kautta vaivattomasti. Jopa Scum-otteluun, joka myytiin loppuun parissa tunnissa.

Ja vaikkei täältä Suomesta paljon viikkokokouksiin lähdetäkkään, eikä muistakaan eduista pääse nauttimaan, niin onhan se sentään hienoa olla Leeds United Supporter Clubin jäsen. Ja erityisesti siinä mainiossa Griffin Branchissä, jonka jäsenkorttia voi sitten esitellä kateellisille kavereille  Wink
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #2 - 08.07.2002 at 20:10:02
 
Tiesinhän minä että Sinuun voi luottaa   Kiss

Wau!  Shocked Mullakin on jo status muuttunu, mä oon jo Full Member

Back to top
« Last Edit: 08.07.2002 at 20:21:55 by Cromwell »  

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #3 - 09.07.2002 at 05:47:23
 
Nyt vasta tajus ittekin kaivaa laatikon pohjalta Renewal Packin   ???
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #4 - 22.07.2002 at 10:55:40
 
Cromwell, haloo.
Lomilla vai muuten hukassa?

Miten noi valokuvat e-mailinä lähetetään?
Skannattu passikuva on melko huono.
Voiko lähettää suuremman kuvan, jonka sitten pienennät sopivaksi?
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #5 - 17.08.2002 at 05:54:47
 
Onko sähköposti tukkeutunut?  Grin
Jos vielä mahtuis jäseneks, niin kerro.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Cromwell
Senior Member
****
Offline

We All Love LeedsLeedsLeeds

Posts: 313
Leeds
Gender: female
Re: LUSC Griffin Branch
Reply #6 - 17.08.2002 at 18:52:59
 
Hello, taas ollaan hengissä, ja nyt jätetään henk.koht. asiat sivuun, on tärkeämmästä kyse!

Ulkomailla asuvat jäsenet, aikuiset £4/kausi ja lapset £2/kausi. kuvat voi lähettää minkä kokoisina ja melkein missä formatissa tahansa, kyllä mun pitäis pystyä lukee ja muokkaamaan.

peggo, ja otteluohjelma on ostettu.

mikä mun sähköpostissa tökkii? ootko kokeillu tota cromwell@fslife.co.uk vai lusc.griffin@nic.fi

normaalit viestit ainakin on tullu sun lähettämät. kokeile isoja fileja yks kerrallaan tai pistä ftp muodossa johonki?

Pahoittelen aiheuttamaani viivästystä.
Back to top
 

Brian: "The first thing you can do for me is to chuck all your medals and all your caps and all your pots and all your pans into the biggest crappity smacking dustbin you can find."
501712  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1