Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
28.03.2024 at 11:02:26


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 3319 times)
Bremner
God Member
*****
Offline

Side before self every
time
Posts: 1121
Kangasala
Gender: male
Daily Telegraphin Fantasy Football
25.07.2002 at 18:25:25
 
Katsoin asiakseni taas alkavan kauden kynnyksellä mainostaa Daily Telegraph -sanomalehden mainiota Fantasy Football -manageripeliä ja nimenomaan sen nettiversiota. Tulevalle kaudelle voi nyt taas rekisteröidä unelmajoukkueensa hintaan £7.50 per joukkue. Osoite on vanha tuttu www.tffo.co.uk. Tuolta löytyvät niin pelin säännöt kuin rekisteröitymisohjeetkin.

Itse olen ottanut osaa kyseiseen peliin neljänä vuonna peräkkäin ja voin suositella sitä varauksetta muillekin. Sivut ovat selkeät ja käyttöliittymä hioutunut vuosien varrella varsin käyttäjäystävälliseksi. Tänä vuonna sivuihin näyttäisi tosin tulleen pieniä muutoksia, enkä ole itse noita vielä ennättänyt suuremmin testailla.

Jonkinlainen puutehan DT:n manageripelissä on se, että puolustavat keskikenttäpelaajat jäävät pelissä aika hyödyttömiksi kun esim. taklauksia ja pallonriistoja ei pisteillä palkita. Omasta mielestäni tuo ei kuitenkaan ole kovin vakava puute ja puolustavien keskikenttäpelaajien hintaa onkin yleensä vastaavasti laskettu suhteessa hyökkäävämpiin pelaajiin.

Hienoa olisi jos tänäkin vuonna saataisiin Suomesta osanottajia runsain joukoin. Normaalin kokonaiskilpailun lisäksi managerit kamppailevat myöskin maanosittain (Eurooppa) sekä maittain (Suomi), joka lisää peliin runsaasti mielenkiintoa.
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Raimo
YaBB Administrator
*****
Offline


Posts: 714
YaBB Admin Land
Re: Daily Telegraphin Fantasy Football
Reply #1 - 25.07.2002 at 19:46:19
 
Muuten hyvä, mutten omista "credit or debit card":ia  Smiley
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Bremner
God Member
*****
Offline

Side before self every
time
Posts: 1121
Kangasala
Gender: male
Re: Daily Telegraphin Fantasy Football
Reply #2 - 25.07.2002 at 20:37:26
 
Hyvä syy hankkia moinen... Smiley
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Sharkey
Senior Member
****
Offline

Leeds forever
Posts: 316
Loviisa, Finland
Gender: male
Re: Daily Telegraphin Fantasy Football
Reply #3 - 06.08.2002 at 17:38:36
 
Tässä toinen hauska futis-onlinepeli :

www.hattrick.org

Olen pelannut sitä kaksi kautta ja onnistuin toisella yrittämällä nousemaan nelosdivarista kolmoseen.
Hattrick on täysin ilmainen ja ihan mielenkiintoinen peli - suosittelen.
Back to top
 

Too much ain't enough
WWW WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1