Bremner
God Member

Side before self every time
Kangasala
Tuhlaajapoika palaa kotiin, mutta tällä kertaa häntä ei välttämättä toivoteta kovinkaan tervetulleeksi. Niin katoavaista on mainen kunnia ja tässä tapauksessa status Elland Roadin suur-suosikkina. Itse olen jo huomannut olevani vahingoniloinen siitä että Bowyer rämpii nyt West Hamin kanssa syvällä valioliigan pohjamudissa.
Lukuunottamatta sitä taannoista 0-1 -kotitappiota - ei West Hamin kaato kotona ole yleensä tuottanut kovin suurta tuskaa. Ja vaikka parivaljakko Kanoute / Di Canio onkin jo pelikunnossa ei joukkue muutoin ole juurikaan tällä kaudella vakuuttanut. David James on mokaillut käsittämättömästi koko kauden ajan ja keskikentän Cole / Carrick -akselin kehitys näkyy polkevan pahasti paikallaan.
Leedsiltä lienee sivussa (pitää vielä tarkistaa) Viduka, jonka pelikielto siis astui voimaan. Lisäksi Radeben ja Matteon pelaaminen on vähintäänkin kyseenalaista ja Kewell sekä Smith lienevät myös kysymysmerkkejä.
Mutta mutta - syy siihen miksi itse ottelua niin suurella innolla odotan on Leedsin uusi lainahankinta Raul Bravo. Mies tekee ilman viime hetken loukkaantumista debyyttinsä ja toivon mukaan siivittää koko joukkueen hyvään esitykseen - olkoonkin että loukkaantumistilanne on varsin hankala.
Leeds - West Ham 4 - 1
maalit: Bakke, Bravo, Kewell 2 (pieni varaus Kewellin suhteen)
|