Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
14.05.2025 at 01:50:23

Pages: 1 2 
(Read 4714 times)
Dacourt
Senior Member

Tampere
Re: O'Leary Villaan
Reply #15 - 27.06.2003 at 14:52:58

Näyttää taasen siltä, että ennen siirtoa kaikki syyttävät kilpaa toisiansa..no Robinson ei kuitenkaan ole halukas Villaan menemään (ainakin sellaisen kuvan Soccernet.com jutusta saa)..joten uusi osoite saattaa olla vielä jossain muualla!

Yleensähän tällaisten "henkevien" keskustelujen jälkeen sillat on taaksepäin poltettu ja ilman ihmeitä Robinson siirtyy muualle..  Sad  

Enitenhän tässä tuo hinta kaivelee... Undecided
Back to top

IP Logged

Castaway
YaBB Administrator

Oulu
Reply #16 - 27.06.2003 at 20:33:40

Ja tällä hetkellä tilannetieto on se että Robinsonin ja Villan väliset neuvottelut ovat tavalla tai toisella kariutuneet.

Nyt kun jostain lentäisi lehmä ja sanoisi "ammuu" niin se selkeyttäisi hieman tilannetta.
Back to top

WWW WWW  
IP Logged

Bremner
God Member

Side before self every
time
Kangasala
Reply #17 - 28.06.2003 at 11:11:03

Onhan tämä vähän niinkuin Wimbledonin tennisottelua seuraisi. Nyt on pallo sitten taas McKenzien päädyssä. Saas nähdä onko johtokunnan "kuningasajatuksena" kaiken aikaa ollut Robinsonilla rahastaminen, vai onko McKenzie sanojensa mittainen mies ja haluaa pitää Robinsonin seurassa - niinkuin avoimessa kirjeessään mainitsi.

Itse en henkilökohtaisesti millään halua uskoa että Robinson olisi sellainen ahne ja rahan perässä juokseva tyyppi niinkuin osa kannattajista nyt uskoo. Itse olen häntä aina miellyttävänä ja "maanläheisenä" tyyppinä pitänyt. Omien sanojensa mukaan Robbo ei ole PR:n lupaamaa palkankorotusta McKenzieltä vaatinut, vaan on agenttinsa välityksellä vain tiedustellut onko korotuslupaus vielä voimassa. Ketä tässä nyt sitten uskoo. Pelkään pahoin että Robbolle käy välien nyt tulehduttua joka tapauksessa kuten Robbie Keanelle: hän lähtee - ei kaiketi Villaan, mutta jonnekin muualle.
Back to top
« Last Edit: 28.06.2003 at 11:12:47 by Bremner »  
WWW WWW  
IP Logged

Pages: 1 2