MaalivahditOliver Kahn (Bayern Münhen): Uskomaton hemmo, saa joukkueen syttymään!

Gianluigi Buffon (Juventus): Yksinkertaisesti paras omalla paikallaan!
PuolustajatRoberto Carlos (Real Madrid): Loistavin vasuri mitä maailmasta löytyy..

Cafu (AC Milan): Loistova pakki!
Alessandro Nesta (AC Milan): Parempi entä Riio, aikalailla samaa kaliberia....
Rio Ferdinand (ManU): Tuumailin kauan laitanko Riion, mutta lopulta päätin laittaa vaikka Riio edustaa ManU:a onhan hän edustanut Leedsiäkin!!!
KeskikenttäJari Litmanen (Ajax): Ainut suomalainen listalla... Uskomaton pallon hallinta/ tekniikka ja pelinlukutaito, loistava 90-luvun puolivälissä!

Pavel Nedved (Juventus):

Hyvä vasuri, "symppis", näyttää tunteet; (Champion's League finaalin missaaminen=itki korttitilin täytyttyä... Olen pahoillani Nedved olet edelleen idolini ja tulet aina olemaan.. joten minäkin itken kun maailman paras jalkapalloilija ei ollut Champion's Leaguen finaalissa...

)
Edgar Davids (Jeventus): Bad boy! Mutta hyvä sellainen...
HyökkääjätJavier Saviola (Barcelona): Uskomaton "Mikki Hiiri" kuten Pasi Rautiainen on sanonut; laittaa pallon sisään kun saa paikan. Säväytti minut nuorten MM-kisoissa!
Fransesco Totti (AS Roma): Pelaa hyvin sekä "kymppipaikalla", että kärjessä, lempipelaajani italialaisista.
David Trézéguet (Juventus): Näkisin mieluiten seuraavana hyökkääjä hankintana Leedsiin.. Paras ranskalainen! Henry jää taakse!!!

Pele: Uskomattomia temppuja mitä vanhoilta videoilta olen nähnyt!
Diego Maradona: Jumalan oikea käsi!!!
Edit:Raúl (Real Madrit)!!!: Kuinka pääsin unohtamaan tämän herran?! Paras viimeistely, eniten maaleja Champion's Leaguessa!! Nämä riittävät minulle ja kun Raúl on vielä vasuri!!!