Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
15.05.2025 at 00:17:05

Pages: 1 2 
(Read 4800 times)
rutzku
YaBB Newbies
*

Leeds - ainoa oikea!
kymenlaakso
Pelipaita!
13.01.2005 at 21:38:27

Oletteko huomanneet että nyt sais äly halval Lufc online storest pelipaitoi? vaivaiset 15£!!! olisin tilannut itselle jo mut onkelma on et ei löydy pankki korttii... Cry  ja mikä oliskaa parempi näin kaukaisena fanina tukea seuraa kuin tilata paita.

ja toinen asia että kun tilaa ryanairilta liput 15.päivään mennessä niin maksaa 20ekuu per suunta  lontooseen. esim. just sillo maaliskuun alkuu ku on ne kaks kotipelii olis ideaa lähtä.                  eip täs muuta.        Marching on Together ja sillee...
Back to top

IP Logged

...e
God Member

Re: Pelipaita!
Reply #1 - 14.01.2005 at 07:33:39

Hei Siellä,

Joo...harkitsin itse myös paidan ostoa, mutta kun post & packing taitaa olla £7, eli kustannus nousisi melkein 50 % (vaikkakin paidassa on nyt melkoinen alennus) eikä sieltä löytynyt muuta tarpeeksi kiinnostavaa, niin luovuin ostosta. Tietenkin jos pystyis jakamaan ne postikulut, niin maybe maybe...then?

...e
Back to top
« Last Edit: 14.01.2005 at 10:30:43 by ...e »  

IP Logged

aaPee
God Member

Hämeenlinna
Reply #2 - 14.01.2005 at 09:26:54

[quote author=Lufc_4-ever  link=1105645107/0#0 date=1105645107]ja toinen asia että kun tilaa ryanairilta liput 15.päivään mennessä niin maksaa 20ekuu per suunta  lontooseen. esim. just sillo maaliskuun alkuu ku on ne kaks kotipelii olis ideaa lähtä.                  eip täs muuta.        Marching on Together ja sillee... [/quote]

Siinä onkin sitten tekemistä, että löytää sellaiset päivät, joilla on tuo hinta.
Back to top

IP Logged

Raimo
YaBB Administrator

YaBB Admin Land
Reply #3 - 14.01.2005 at 09:35:30

Muutama kausi takaperin eräs forumilainen auttoi minua saman luottokorttiongelman kanssa. Ja kun paitoja tilasi yhteensä kolme henkeä, ei postikulutkana olleet kuin kolmisen puntaa.
Toimitusaika oli tosin silloin aleaikaan pitkä.
Back to top
« Last Edit: 14.01.2005 at 09:36:25 by Raimo »  
WWW WWW  
IP Logged

upperdecker
Senior Member

Lappeenranta
Reply #4 - 14.01.2005 at 11:15:46

itse varasin menomatkan lontooseen 1. huhtikuuta ja paluumatka 6. huhti, aivan kuten tuolla toisessa topiikissa pari viikkoa sitten ilmoitin. tarkotus olisi mennä leedsiin pariksi päiväksi ja kattella paikan päällä ottelut sheff u:ta ja wolvesia vastaan - tiedä vaikka ensi kaudella olisi turha enää lähteä paikan päälle tai yleensäkään minnekään katsomaan leeds unitedin peliä... ???

halukkaat mukaan!! Wink
Back to top

There’s no place in the world like Elland Road at 3pm on a Saturday.

IP Logged

rutzku
YaBB Newbies
*

Leeds - ainoa oikea!
kymenlaakso
Reply #5 - 17.01.2005 at 01:01:52

Halu olisi kova lähtä pääkallopaikalle mutta tämä opiskelijan budjetti ei sitä oikein salli...
eikun porukka kokoon ketkä tahtoo uuden paidan. Mulla on vaan se luottokortti ongelma.
Jorma Vuoksenmaan vetovinkeissä kehotettiin veikkaamaan Cardifille eilistä matsia, Pieleen meni!
Back to top

IP Logged

...e
God Member

Reply #6 - 17.01.2005 at 10:32:30

Hei Siellä,

Ilmoittaudun pelipaitaostojonoon ja minulla on luottokortti.

...e
Back to top

IP Logged

Dacourt
Senior Member

Tampere
Reply #7 - 17.01.2005 at 11:43:02

Moi,

Minä voisin myös hommata paidan!
Back to top

IP Logged

Eric
Junior Member
**

Jyväskylä
Reply #8 - 17.01.2005 at 12:19:53

Minulle myös paita ja sellainen vaaleansininen vieraspaita. Senkin taitaisi saada alehinnalla. Luottokorttia ei löydy, voiskohan tosiaan joku forumilainen uhrautua.
Back to top

IP Logged

...e
God Member

Reply #9 - 17.01.2005 at 13:08:18

Hei Siellä,

Edettäisiinkö paita-asiassa siten, että tilaajat lähettävät minun sähköpostiosoitteeseeni haluamansa paitamallin

tässä varastotilanne nyt:
on -koti/lyhyt/L/XL
on -koti/pitkä/XL
ei ole -vieras/lyhyt/
ei ole -vieras/pitkä/

joskus loppuviikosta jätän sitten tilauksen, miltä kuulostaa?

...e

...e

Back to top

IP Logged

*

Martyn = Legenda
Pori
Reply #10 - 22.01.2005 at 17:19:53

Ootteko jo tehnyt jotain tilauksia? Vaiko ettekö??
Back to top

IP Logged

*

Martyn = Legenda
Pori
Reply #11 - 22.01.2005 at 18:37:07

Forget it, eihän tuolla storessa o kokoja tälle mahtisonnille..
Back to top

IP Logged

Madeley
God Member

Jesss!
SuurKouvola
Reply #12 - 01.02.2005 at 21:27:44

Kuinkas on tilaukset edenneet?

Omani meni puihin.  Angry

Tilasin paitoja jo 9/12, mutta mitään ei koskaan tullut ja Luottokunta perui visakortti veloituksen. Ei siis sikäli tappioita.  
Mitään vastauksiakaan useisiin maileihin ja palautteisiin en saanut.  Angry

Shopin Order History-sivulla tilaukseni kyllä näkyy.

Onko muilla ollut ongelmia?
Back to top

IP Logged

...e
God Member

Reply #13 - 02.02.2005 at 10:08:27

Hei Siellä,

Toissaviikolla jättämäni Forumilaisten tilauksen suhteen on liian aikaista arvioida toimituksen onnistumista, mutta mulle on joskus käynyt siten, että tilattu tavara ei koskaan saapunut. Silloin selvittelin sitä ja vastaukseksi sain, että tuote oli loppunut. Odottelin kärsivällisesti varmaan monta kuukautta kunnes sitten aloin sitä selvitteleen. Shopista ei automaattisesti otettu yhteyttä!

...e
Back to top

IP Logged

Deano
God Member

Tampere
Reply #14 - 02.02.2005 at 15:20:37

Näin ihan vaihtoehtona ajattelin mainita, että jos Lufcin oma kauppa takkuaa niin uusia paitoja voi myös yrittää kalastella Ebaysta, saattaa irrota pari puntaa halvemmalla ja vähemmillä postikuluillakin, itsellä ei ole ainutkaan tuote jäänyt tulematta ja ostoksia on tullut tehtyä parin vuoden aikana aikalailla. Toki vaatii yhtälailla luottokortin kuin lufc-shoppikin..:/

http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?ht=1&sokeywordredirect=&satitle=leeds...
Back to top

WWW WWW Lufcdeano  
IP Logged

Pages: 1 2