[quote author=Bremner link=1130932930/0#0 date=1130932930]Oletteko panneet merkille mikä Alan Smithin nykytilanne ManYoon riveissä on ? Se ei liene niinkään suuri yllätys että peliaika on ollut kortilla tähtiä vilisevässä joukkueessa. SE sen sijaan On, että Smiffystä ollaan väkipakolla tekemässä Roy Psyko Keanen manttelinperijää keskikentälle... [/quote]
Itse asiassa
tänä kautena Smiffyn peliaika ei ole ollut kortilla Munassakaan.
Sen verran usein olen TV:stä viime aikoina nähnyt Smithin olevan kentällä, että piti ihan tarkistaa Englannin Soccernetistä:
Tämän kauden tähänastisista 16 pelistä Smith on ollut avauksessa 11 kertaa ja tullut vaihdosta kentälle kolme kertaa. Kerran hän on ollut penkillä, muttei päässyt kentälle, nimittäin melkein totaalisesti reserveillä pelatussa CCC-ottelussa Barnetia vastaan. Vain kauden ekassa pelissä Debreceniä vastaan Smith ei ollut edes pelaajaluettelossa.
Syyskuun 10. päivänä pelatun ManCity pelistä alkaen Smith on ollut yhtä lukuunottamatta (em. Barnet-peli) jokaisen pelin avauksessa, siis kymmenen merkityksellistä peliä putkeen...
Veli Bremnerin kanssa olen samaa mieltä, että SAF (turhaan?) yrittää tehdä Smithistä "keanea Keanen paikalle".
Onhan Smiffy, kuten muistamme) periksiantamaton taistelija ("potkii kaikkea mikä liikkuu"), mutta kyllä hän on minunkin mielestäni paremminkin hyökkääjätyyppi kuin pelinavaukseen pystyvä katkoja.
Ilmeisesti Fergusonilla ei ole muutakaan laittaa keskikentän pohjalle...
Meni hieman ohi foorumin aiheesta, mutta suotakoon entisen "täysvalkoisen" pelaajan tämänhetkisten statistiikkojen analysointi....
Tuskinpa Smiffy meille vähään aikaan tulee...
Edit: Sen pohdinnan mikä rooli Smiffyllä olisi Munassa jos Keane olisi rivissä, jätän muille, sillä ei sitä lomapäivää ihan mihin tahansa tuhlaa...