tässä samalla vähän omia kommentteja menneestä ja tulevasta...
rankka ja pitkä kausi takana. vaikka ei nousua tullutkaan niin tuli edistystä ja kokemusta tulevaa varten.
ensi kaudella noustaan "porras ylöspäin" ja taistellaan kunnolla suorasta noususta (ja loppujen lopuksi napataan paikka kahden parhaan joukosta niin ei tarvi jossitella pleijareita).
se tosin vaatii tasaisuutta otteisiin. jotenkin tuntuu, että mikäli KB ei päivitä omaa pelikirjaansa niin tällä kaudella nähtyjä kämmejä on luvassa ensikin kaudella. nousua avittaisi myös tasaisempi kärki - tällä kaudellahan kärkikaksikko karkasi omille teilleen heti alussa. tosin Sheff U antoi vielä pientä toivoa hyytymisellään, mutta ne PAKKOVOITOT jäivät ottamatta ja samalla sai alkaa hyvissä ajoin valmistautua PO-skabaan.
kovin pahoillani en ole, että nousua ei tullut. nyt ei tarvitse hankkia canalia, mikä tietää säästöä.

muutama uusi kaveri joudutaan hankkimaan ja lisäksi toivon, että omia nuoria aletaan ajamaan sisään reserveistä.
harmissani olen, että Simon Waltonille ei tällä kaudella löytynyt vastuuta/roolia hyvän edellisen kauden jälkeen.
nuorissa on tulevaisuus, varsinkin tälläisen taloudeltaan (vielä) heikoilla jäillä olevan seuran, jolla on kuitenkin hyviä kokemuksia ja muistoja omista sisään ajetuista junnuista lähivuosilta.
oman ääneni annan jälleen sullylle. luotettava veska, jollaisen jokainen menestystä hakeva divariseura tarvitsee (sheff utd ja reading!!).
haastaja on kelly, joka on mielestäni joukkueemme aliarvostetuin pelaaja sekä ainut kaveri joka mahtui all star-kokoonpanoihin leedsistä (mm. skyn nettisivujen championship kommentaattori Kamaran valitsemaan joukkueeseen. ja vielä avaukseen!
näin tällä kaudella. upperdecker kiittää Leeds Unitedin miehistöä. huilataan futikses.....ainiin! katsotaan ensin world cup ja huilataan sitten ennen uuden kauden alkua.

itse aion matkustaa ainakin kerran ensi(kin) kaudella Elland Roadille katsomaan peliä ja nauttimaan ilmapiiristä.
pidetään keskustelua yllä forumilla myös kesällä! 8)
ps. olen samaa mieltä dacourtin kanssa healyn ja blaken peluuttamisesta.