smithnjones
God Member

leeds til I die..
Turku - Thaimaa
No tuodaan hiukan omiakin näkemyksiä viime aikojen tuloksiin. Eli aivan varmasti hiukan syyskaudella vedettiin yläkanttiin. Joitakin otteluita ratkaistiin viime minuuteilla mikä on nice, kun ennen oli tottunut vastaanottamaan niitä lähinnä aiemmilta kausilta.
Kevätkautta ei ole todellakaan pelattu omalla tasollamme ja siitä on muistutuksena muna -matsi + tsemppipelit spurssia vastaan myös. Tuntuu vaan siltä että äijät syttyy paremmin isoihin peleihin kuin noihin pienempiin, jotka ovat silti äärimmäisen tärkeitä niin kauan kuin tuolla tasolla taaperretaan. Sama efekti on nähtävissä sarjan lilliputeilla.. ne kun tuppaavat heittämään kauden parasta munan kaatajaa vastaan.. vrt meidän peli vs. liiga-poppoo.
Useimmilla pelaajilla on varmasti mahiksia pärjätä Championshipissä, mutta toki nousun tullessa on aivan pakko vahvistaa joukkuetta, joka tietäisi varmasti goodbyetä monelle nykyiselle runkopelaajalle.
Kunnon taitojalkapalloa pelatessamme olemme valovuoden muita edellä.. joku norwich ja huddersfield saattavat kyetä parhaimmillaan lähelle..
Manageri on mielestäni vielä kuitenkin "rookie" ja ei tod.näk. pysty vielä käsittelemään kaikkia pelin vaatimia muunnoksia mm. taktiikkaan ja kokoonpanoihin. Veli SEG epäili liiallisten kokoonpanomuutosten sotkeneen peliä viime aikoina ja saattaa hyvinkin olla oikeassa, mutta itse olen huolissani enemmän siitä että raskaana vuodenaikana keskellä talvea hirveässä ottelusumassa vedetään viikosta toiseen samalla permanenttikokoonpanolla. Meidän joukkue on liigan laajin ja kyvykkäin, joten tuon Tammi-Helmikuun olin odottanut meille otolliseksi ajaksi, jolloin repisimme eroa pienempiin miehistöihin. Toisin on käynyt jostain kummasta syystä. Yksi syy siinä on joka tapauksessa nuo cup-ottelut joita vedimme 5 kpl Tammi-Helmikuussa.. Useimmilla ei ollut silloin yhtään cup-matsia.
Tilanne ei ole ok mutta ei myöskään aivan katastrofaalinen vielä. Toki pahoja matseja on jäljellä.. eli tod.näk. kaikki jäljelläolevat.. mutta eilinen 4-1 voitto toivottavasti rauhotti tilannetta ja toi uutta itseluottamusta.
Laitan tähän vielä muutaman faktan pelimääristä kevätkaudella..
Tammikuusta lähtien pelattu 17 ottelua eli n. 2/vk.. eli siinä on jo oiva syy huonoon menestykseen tänä vuonna.. väsyneet jalat...
Ankergren tietysti pelasi kaikki 17 ottelua, Snodgrass myös 17 ott., Becchio 17 ott., Howson 17 ott., Johnson 16 ott., Naylor 14 ott., Doyle 14 ott., Beckford 15 ott.... eli aika samalla on menty ja se ei voi olla näkymättä muuna kuin väsymyksenä.. Huomiolle pantavaa oli se että muna -matsissa pelanneet ukot vetivät lähes poikkeuksetta Tammikuussa 7 tai 6 ottelua ja silloinhan tämä kärsimysnäytelmä alkoi.. Eli itse antaisin peliminnuutteja useammalle ukolle ja antaisin väsyneiden jalkojen ja viimeaikaisten tulosten myötä myöskin väsyneiden aivojen hieman enemmän levätä..
|