Zidane wrote on 01.02.2013 at 11:55:35:Vai olisiko vain niin, että pelaajia ei ole hankittavissa järkevään hintaan(?) Ei mun mielestä pidä ostella pelaajia vain ostamisen ilosta.
Huhuista mm. sellainen poiminta, että Celtic olisi hylännyt Norwichin 9.2 miljoonan punnan tarjouksen Gary Hooperista. Olisiko esim. tähän kannattanut Warnockin sijoittaa nuo puhutut 10 M? Itse en kiljuisi riemusta.
Ja kuten kuvasta näkyy, on Warnockin toimistossa ollut kädet täynnä töitä
http://twicsy.com/i/VxA9ed Ei tietenkään pidä rynnätä ostoksille ostamisen ilosta.. vain naiset tekevät niin.. mutta olisiko syytä ollut tarjota Becchiolle se 5 kiloa viikossa
parempi palkka ja pitää mies joukkueessa..?? Ja järkevästi sijoitettuna sillä 10 millillä pitäisi tuohon sarjaan saada aikamoista katetta
useampaan tontillekin. Kysehän on lähinnä siitä ettei pystytä kilpailemaan edes järkevähintaisista pelaajista kuten Woodsin £1,25m siirto
leicesteriin todisti sen. Eikä näitä puolen millin sällejä saada tulemaan vaikka ollaan kiinnostuneita niistä. Se on mielestäni outoa. Ja tuo Hooperin hinta on tosiaan siis typerä, mutta ei se joka pyytää ole tyhmä vaan se joka maksaa.
Tosin on varmaan niin kuin NW mainitsikin että kun suuri ja mahtava Leeds United on jonkun pelaajan perään, niin hintalappu saattaa
muuttua kaksin-kolminkertaiseksi. Mutta taas saavuttaakseen jotain täytyy myös uhrata, sillä palkkio on sen mukainen. Premieriin pääsy
palkitaan lähes 100 miljoonan punnan tuotolla joten pientä sijoitusta tosiaan vaadittaisiin. Itse kun en usko edellenkään että tällä porukalla noustaisiin. Mutta toivottavasti olen taas väärässä niinkuin yleensäkin.