Celebration (at least for me and Junior)

Cromwell

New member
Moi, pakko kertoa: Mut ja junior on kutsutte viettämään päivä Thorpe Archissa, se on se Leeds Utd:n training ground ja yms. Tänään tuli puhelu Press Officerilta, joka järjesti asian. Eli kaikki pelaajat on siellä, DOL, Brian Kidd ja Eddy Gray.

WAU!

 
Juu, jos mä pystyn puhumaan. Mä olen ihan kamalan ujo, ja ush, tavata noi elävänä kaikki. Mä varmaan pyörryn, heh.

Mä olen ostanut btw DOL:n ja EG:n kirjat, mut hihhih, jos en mä mitään muuta osaa sanoa, ni jos sanois, että may I have your signatures, please.

oijoijoi, terveisin hihittelevä Cromwell
 
Onneks olkoon.
Toivottavasti pysyt "hereillä" ettei mene unelmavisiitti ohi.
Vai osaako juniori videoida reissun?
Kysäiseppä onko niillä saunaa?
 
Yes, oli se hieno päästä käymään siellä. Alue on tosi iso, ja sinne on rakenteilla vielä jotain juttuja. Yksityistie kääntyy päätieltä, ja siinä on sitten heti ilmoitukset ettei oo asiattomilla asiaa. Porttivahti kysyi nimet ja antoi mulle vierailupassin ja tietysti heti kysyin, että saanko mä pitää sen muistona  :p (Siinä lukee, että se pitää palauttaa takaisin, mutta sainhan minä sen.)

Valokuvauskielto siellä oli, ikävä kyllä. Peliharjoitukset oli just menossa, mut Kewell ei harjoitellut kuin vähän aikaa, ja poistui sitten. Olly oli kans seisoskelemassa siellä, muttei pelannut. Ferdinand ei ollut siellä ollenkaan.

Press Officer kertoi että joka päivä siellä tapahtuu jotain, vierailioita olis tietysti tulossa ympäri maailmaa muttei ne halua eikä voikaan ottaa kaikkia vastaan (Come On Finland!)

Press Officerille kiitokset siitäkin, että se piti huolta että kaikki pelaajat jotka oli lähtemässä harjoituksissa antoivat nimikirjoitukset Alexin paitaan. Jokaisella oli myös aikaa vaihtaa pari sanaa, noh, se on niitten työtä, mut siltikin. Sain mä siitä ottaa kuvia kun ne oli Alexin kanssa sitä paitaa kirjoittamassa.

Viduka oli ehdottomasti päivän paras, EHDOTTOMASTI, se naureskeli ja jutteli pitkään meidän kanssa, se oli tosi hauska tyyppi. Musta tuli nyt Vidooks fani, se virnuili että eiks Suomi oo kamala maa, ja mä tietysti että Oz se vasta kamala on jne.. Sen aussienglanti on mukavaa.

Ensimmäiseks sinne mentäessä Alex sai (lausutaan minä sain) tän kauden pelaajakuvan, missä oli omakätiset nimikirjoitukset (ei painetut) ja pinssin.

David Batty oli murjottavan oloinen, ikävä kyllä. Fowlerille sanoin, että mun Liverpoolin kannaja tutut Suomessa on nykyään meille kateellisia, se virnuili.  :p

Alexin paita on hieno, tekis miel pistää se kehyksiin. Mikä sen tekee vielä paremmaks on se, että ne nimmarit on siihen paitaan saatu ihan sillee, että on ite ollu siinä pitämässä paitaa (hehe, kumpi meistä?)

Hyvä oli reissu. Yks semmoi päivä, mitä ei unohda.
 
Onneks olkoon vaan! Mutta eihän me näin utopista juttua näin vain uskota, suorastaan vaadimme kuvaa todisteeksi  ;)

 
Vaikka olikin peliharjoitukset, niin matseista päätellen eivät ainakaan kulmia harjoitelleet, eihän?

Olikos Viduukalla heti treenien jälkeen chickenpalti-piet kourassa  ;D

Miltäs näytti iltaa ajatellen, oisko taas voiton aika?

Itse taidan laittaa tulosvetoon 0-1, niin sitten se kotivoitto on ihan saletti ;)
 
Back
Top