Leeds ennen maajoukkuetta?

tc

Well-known member
KB oli lausunut kovia: ensin tulee Leeds, sitten Leeds ja vielä sitten Leeds ennen maajoukkueita. Oli rutissut, miten vaikeaa on valmistautua otteluun, kun neljä miestä on maajoukkueiden reissuilla.
En ymmärrä. Tätä on ihan turha jauhaa, sillä pelisäännöt ovat selvät. Kunnon mies edustaa maataan, kun kutsu tulee.
KB mainitsi nelikosta erikseen Bakken, jonka toivoi jättävän maaottelun väliin. Nyt KB varmaankin riemastuu, kun kuulee Bakken loukanneen Oslossa...
- Ihan yhtä hyvin se olisi voinut sattua Wolvesia vastaan, kommentoi Bakke norjalaislehdessä.

Viime kerralla kun Bakke oli maajoukkueen reissussa meni polvi ja tuli vuosi sairaslomaa, sillon vamma oli vieläpä tiedossa ennen peliä jossa polvi meni sitten vielä pahemmin.
Itse olen seurajoukkueen kannalla näissä kiistoissa, maajoukkue ei palkkaa maksa.

Tämä on näitä ikuisuuskysymyksiä, jotka ovat aina esillä maaottelujen aikana.
Bakkella on alla niin paljon pitkiä loukkaantumisia, että luulisi kaverin itsensäkin
miettivan kahteenkin kertaan maaotteluasioita. Oleellinen juttu tässä on - kuten
tuossa jo Deano mainitsikin - se kuka maksaa liksan...

Tämä tosiaan on ikuisuusasioita. Seurat maksavat palkan, se on totta. Mutta futikseen kuuluvat myös MM- ja EM-kisat karsintoineen ja valmistavine maaotteluineen.

Itse olen sitä mieltä, että ei niiltä loukkaantumisilta kannata suojautua sillä, että jättää maajoukkuematsit väliin. Jos se tälli tulee, niin se tulee!

Yhdyn täysin Eirikin sanoihin, olisi se voinut tapahtua Wolvesiakin vastaan.

Joo joo, mutta ukko ei ollut vielä tarpeeksi vahva maajoukkuepeleihin. Kuntoutus vielä kesken, pelikokemus vähäistä.
Muuan Alan Smith teki juuri sellaisen fiksun ratkaisun, mitä Erkki-poikammekin olisi pitänyt tehdä. Tällaiset vartin tai kahden pyrähdykset "ystävyysmatseissa" ei paljoa kehitä.
Viikate vaan käy julmemmin, kuin ressujen ja junnujen kanssa.  :(
Eikä toi ylimääräinen reissaaminenkaan hyvästä ole tässä Championship-rumbassa.

Jokaiselle pelaajalle on kunnia-asia kantaa oman maan pelipaitaa. Eri asia on sitten voidaanko maaotteluiksi kutsua otteluita, joissa saa vaihtaa puoliajalla koko porukan :mad:

Back