Pelipaidat yms.

Madeley

Well-known member
Millaisia kokemuksia teillä on pelipaitojen ym. tilaamisesta muualta kuin LUFC Souvenir Shopista?

Osoitteita?

Itse olen löytänyt parikin paikkaa, mista aidon paidan saa selvästi halvemmalla.
 
Pari vuotta sitten tilasin paidan Subsidesta, www.subside.co.uk. Toimitus kesti 1½ viikkoa. Hintaa en kyllä muista! Nyt näyttäis Leedsin kotipaita maksavan 65.98Ä. Ei mitään moittimista. Ainoa huono puoli on maksutapa (VISA), mutta ei sekään jos omistaa VISAn :)

Suosittelen!

Edit: Nyt näyttäis siltä, että tilaaminen onnistuu myös postiennakolla  :D
 
Itseä kiinnostaisi myös tilata nykyinen pelipaita tuon pari kautta vanhemman seuraksi, ongelma vaan on se, etten omista visaa ja kotimaassa toimiva supportersplace ei leedsin paitaa jostain syystä myy tällä hetkellä...
 
Tää uusi vieraspaita on taas loppuunmyyty, uusi erä tulee maalis-huhtikuussa ja kotipaitaa saa puoleen hintaan, koska se vaihtuu ensi kaudeksi taas.
 
I was lucky!
Sain sen sinisen paidan ihan ekassa jaossa, mutta kovin on vähäisesti käytetty.
Keltainen (kultainen?) on käytännössä paras väri kakkospaidaksi, ja komeempikin.
Materiaalikin sinisessä on kovin ohuen oloista. Miksihän väri vaikuttaa paidan materiaaliin?
Nuo tummat paidat tuntuu olevan muodissa Englannissa kun toi sininenkin paita on niin useati loppuunmyyty. Vai lahtikö seura liian varovasti liikkeelle?
 
Ei lähtenyt varovasti liikkeelle, vaan tätä uutta vieraspaitaa on myyty enemmän kuin mitään muuta Leeds paitaa ikinä.
 
Niin millonkohan tuo uusi sininen paita tulee suomeen myyntiin kun on niin pirun kallista ja hankalaa  ostaa se netistä. Mielestäni keltainen palipaita on paljon tyylikkäämpi kuin sininen. Onko kellään tietoa uudesta kotipaidasta?
 
Ja valkoinen paita nyt myynnissä hintaan £20!

Kaupan uudistuneet sivut avautuneet tänään. Ainakin parempaan suuntaan ovat menneet.
 
Kun olen vierallut Realin fanien sivustoilla niin he tekevät semmosia joukko-ostoja jotka tulevat kuulemma halvemmiksi (?). Olisiko kukaan tietoinen tai kiinnostunut tälläisestä toiminnasta? Itse olen ainakin heti mukana jos tälläistä laitetaan vireille.
 
Back
Top