Tam U - Lazio

Deano

New member
Ihan mielenkiinnon vuoksi, kuinka moni foorumilainen om aikeissa mennä katsomaan ko. peliä?
Jos, korostan JOS tästä vielä pääsee jatkoon niin seuraavaksi olisi vastassa tod.näk. Olympique Marseille.
Mielenkiintoinen seikka on se että intertoton tässä vaiheessa vastaan tulee jo joukkueita joita voisi yhtä hyvin nähdä mestareiden liigan lohkovaiheessa.
 
Peliin lähtö on vahvasti harkinnassa. Eivät Lazion tasoiset porukat ihan joka vuosi täällä käy.
Minäkin olen pannut merkille Intertoton tason nousun.
 
Eivät he ihan parin vuoden takaisissa voimissaan enää ole, mutta kyllä lazio-ryhmässä silti on edelleen mielenkiintoisia nimiä, vielä kun pelaisivat roomassa tasaisesti niin..
Lippupalvelun nettisivuilla oli eilen vielä saatavilla lippuja erittäin hyville paikoille, mitenkähän todenmukaista tuo mainostettu "kova kysyntä" on ollut, vai jättävätkö kaikki lipun oston viime tinkaan.
 
lähdössä ollaan.
onko tietoa, minkälaisia parkkitiloja on tuolla ratinalla?

Itse murehdin samaa, tosin tulen kyllä tampereelle aiemmin jo aamupäivällä joten saattaa olla että vien koskikeskuksen halliin tai linja-autoaseman etupihalle ellei pääkatsomon taakse pääse ajoissa, tietääkseni sielä on ratinan ainoat parkkipaikat..
Btw. Joko ostit lipun?
 
kyllä ostin. pääkatsomosta. ei ollut edes pahan hintanen.
oli kätevää kun sai tulostaa lipun itse netistä, niin ei tarvi odotella postipekkaa..
 
Itse sain kanssa ihan hyvät paikat c-sektorin 7-riviltä, alkuun oli hieman hankala päätellä missä mikäkin sektori sijaitsi mutta sitten löyty fussballtempelistä mainioita kuvia jotka auttoivatkin jo päättelyssä.
Aurinkokatsomoon olisin muuten mennyt, mutta iltasella aurinko paistaa todella ikävästi vastaan mikäli päivä vain on aurinkoinen :(
http://www.fussballtempel.net/uefa/FIN/Ratina.html

 
Back
Top