Tottenhamille kyytiä

aaPee

Well-known member
Huomenna on sitten Tottenhamin vuoro saada kyytiä.

Harmi, ettei matsi tule Canalilta vaan joutuu tyytymään radion kuunteluun.

Veikkaus 2-0.
 
Teikäkäinen on sentään onnellisessa asemassa, kun voit katsoa edes joitain otteluita Canalilta ;) Itselläni on ollut tyytyminen radioon jo pitemmän aikaa. Onhan tuo radiokin ihan käyttökelpoinen väline, varsinkin kun selostajat on tunteella mukana pelissä.

Tottenham ottaa kyytiä huomenna. Näistä peleistä pisteet on otettava, mikäli Leeds haluaa kamppailla mestaruudesta.

Itsekin veikkaisin 2-0. Maalinteossa kunnostautuu Viduka ja Bakke  :p

Saas nähdä millaisen kokoonpanon O'leary pistää kentälle. Ferdinand, Bowyer ja Kewell ovat ilmeisesti ainakin loukkaantuneita.

[edit] (lähde: www.teamtalk.com)
Kuten Cromwell sanoi, Ferdinandin ja Bowyerin pitäisi olla pelikunnossa. Bakella reistailee polvi ja Kewell sai myös tällin Troyesiä vastaan. Näiden kavereiden pelaamisesta ei ilmeisesti ole varmaa tietoa?

Tosin näyttää noita loukkaantumisia olevan tottenhamillakin..
 
Rion pitais olla pelikunnossa, ja vaikka Lee Bowyerilta murtui nena viime pelissa, niin kylla Bown kans pitais pelata huomenna. Troyes ottelussa Lee ei ollut johtuu siita 'se alkoi taas kuukausi sitten' oikeusjutusta.

Tanaan Villa havisi Newcastlelle (hyva hyva hyva) ja Leeds palaa ykkospaikalle, siis sinne mihin kuulutaankin taas huomenna. Huominen on muuten aika kova juttu, Liverpool-ManU, Arsenal-Charlton, Chelsea-Ipswich myos.

Mun veikkaus Leeds 3-0 Spurs.

Taalla kavi Troyes ja Chelsea peleissa suomalainen Pekko Haakana, ja toivottavasti hankin loytaa nama sivut.

Yep, terveisia taalta, ei taalla aina sadaa. ;)
 
Itselläni on hiukan hermostunut olo näin ennen peliä (niinkuin yleensäkin).
Takana raskas ja hankala Ranskanmatka ja mahdollisesti joillakin vielä sen reissun väsymystä kintuissa.

Hienoa jos ainakin Rio ja Bow pystyvät (tasollaan)pelaamaan.

Hyökkäysmielessä olisi todella todella tärkeää myös Harryn pelikunto mutta jos ei niin Sethin mahdollinen debyytti ei ainakaan huonontaisi vasenta sivustaa puolustusmielessä (Harte tarvitsee joskus kyllä apuja).

Veikkaan 1-0 sen ainoan oikean R.Keanen maalatessa

Peeäs: Hyvältä tuntuvat sivut ! Hienoa !
 
Nou hätä! Ainakin aloituskokoonpano on lupaava.

1. Martyn, Nigel
 18. Mills, Danny
 29. Ferdinand, Rio
 21. Matteo, Dominic
 3. Harte, Ian
 11. Bowyer, Lee
 19. Bakke, Eirik
 4. Dacourt, Olivier
 10. Kewell, Harry
 7. Keane, Robbie
 9. Viduka, Mark
 
Mua otti hieman päähän, että kun tuli tulos Liverpool-ManU pelistä niin stadion taas kaikui... mut MIKSI??? Joo, hieno juttu että ManU hävis, mutta Liverpoolilla on one game in hand, joten se on vaarallinen paikka. Liverpool johti sarjaa tänään noin puoli tuntia.

Viduka teki maalin, mut se oli off side. ;( Leeds pelas tänään mun mielestä hyvää peliä, mut niin tosin Spurskin. Spurs oli kuitenkin heikompi mitä luulin, Leeds oli (leeds-laseilla-tai-ilmankin) pallon kanssa vahvempi. Harryn maali pisti meidät nauramaan, se oli oikea heh, onnenpotku.

Seth pelasi reserveissa viime viikolla Evertonia vastaan. Oltiin katsomassa, kun peli olikin vaihteeks täällä Elland Roadilla. Seth teki Leedsin ainoan maalin. Kyllä siitä vielä pelaaja tulee ;)
 
Oliskos mahdollista saada pelin nähneiltä arvioita Sethin otteista? Olen saanut muutamasta lähteestä käsityksen, että debyytti ei sujunut kovinkaan hyvin (pallonmenetyksiä etc.).

Kiitti hyvistä sivuista muuten!
 

Oliskos mahdollista saada pelin nähneiltä arvioita Sethin otteista? Olen saanut muutamasta lähteestä käsityksen, että debyytti ei sujunut kovinkaan hyvin (pallonmenetyksiä etc.).

Kiitti hyvistä sivuista muuten!

Cromwell oli ilmeisesti paikalla tai ainkin hän on tällä ehkä ainut joka on Sethin kentällä nähnyt.

Vähän sama mielikuva jäi minullekin. Spursien ensimmäinen maali tuli Sethin pallonmenetyksestä keskialueella. Otteluraportin mukaan rike josta hänelle tuomittiin keltainen (kyynärpäällä huitaisu??), olisi yhtä hyvin voinut olla punainen.
Cromwell osannee kertoa parhaiten.

btw. voinko muuten käyttää tuota sinun "maalisivua" hyväkseni? Eli voinko laittaa otteluraporttien yhteuteen aina loppuun linkin tyyliin "Maalit nähtävissä LUSC Griffin Branchilla"? Tuskin sinulla mitään tuota vastaan on   ;)
 
Tottakai saat käyttää mun sivuja, maaleja, kuvia tms mitä haluat. Nää sinun sivut on ensimmäiset SUOMALAISET tai SUOMEN KIELISET LUFC sivut, mitä olen nähnyt ja kaiken lisäksi hyvät. Joten siitä vaan. Tietysti, jos mainitset Griffin Banch tai Cromwell ni paranee vain.

Seth ei ole mitenkään hienosti erottunut vielä, mut muistatteko, miten meni Rion ensimmäiset pelit? Se vasta pettymys oli, mut kun saa vähän otetta tohon, miten Leeds pelaa yhteen ni mä uskon tässä tapauksessa että hyvä tulee, siis erinomainen. Mä olen nyt nähnyt Sethin kaks kertaa pelaamassa, ja tykkään. Se varmasti haluaa saavuttaa jotain, ja tällä kaudella Leeds United on se, joka juhlii PL mestaruutta toukokuussa, ja Seth on siellä mukana.

Hehe, tää on näitä Bonfire Night tunnelmia tänään. Eli Cromwell, Leeds and Bonfire Night.
 
Back
Top