Vakioveikkauksen SM-kisa

Bremner

Active member
Piiiitkästä aikaa taas tarjolla mahdollisuus kisailla tässä veikkauspeleistä perinteikkämmässä. Kisa alkaa tällä viikolla ja rekisteröinnin voi tehdä osoitteessa www.vakio.fi. Osanottomaksuahan ei ole. Itse olen mukana omalla nimimerkilläni.
 
Veikkauskisan mainosta katselin lehdestä. Hauskoja ne vanhat kuvat. Leedsistä mukaan oli päässyt Norman Hunter. Sitten oli mielestäni Frank Lampard, Peter Bonetti ja Dennis Rofe. Mutta kuka on se Sheffieldin mies?
 
Miten on lähtenyt vakion sm käyntiin? Oon ite saanut raavittua 2 kierroksessa 14 oikein...ei voi hurrata, tosin siihenhän on Leeds-fanina saanut tässä pikkuhiljaa tottua!
 
Miten on lähtenyt vakion sm käyntiin? Oon ite saanut raavittua 2 kierroksessa 14 oikein...ei voi hurrata, tosin siihenhän on Leeds-fanina saanut tässä pikkuhiljaa tottua!

Hurrrjassa vedossa:
1680. aaPee   10 8 - - - - 18
 
oma sijoitus oli aika kaukana kärjestä...yksi syy oli että jäi kierros väliin syksyisen Hampurin matkan vuoksi (siskon luona...kävin muuten katsomassa pojan kanssa HSV-Bielefeldt matsin), hieno stadion ja hieno fiilis.
Veikkauskisan kärkeen sijoittunut Hiltunen on pelannut samassa fudisjengissä mun kans, joten siitä glooooriaaaa meikäläiselle  ;D
 
Back
Top