vedonlyönnistä

satunnainen

New member
hei

Olen innokas jalkapallovedonlyöjä. Tätä kautta tukemaan olen saanut etsittyä käsiini valioliigan viime kauden kaikki ottelutulokset. Tarvitsen vielä championshipin, ykkösliigan ja kakkosliigan tulokset. Jos joku tietää mistä löydän, linkin saa laittaa myös suoraan sähköpostiini einimitietoja@suomi24.fi.

Siltä varalta että sivustolla on muitakin vedonlyönnin harrastajia, ojennan teille pienen vastalahjan jo etukäteen, tiedot perustuvat n. 5 vuoden ajalle.

championshipin kärkeen povatut ipswich, preston ja reading elävät pitkälti kotiotteluillaan. tästä syystä yllätystappio vieraskentällä on osuessaan aina tuottava.

stoke ja cardiff puolestaan ovat joukkueita jotka kotikentällään hyvin harvoin pelaavat tasan.

jään odottelemaan linkkejä. vedonlyöjät ilmoittautukaa.  :)
 
Kaikki tarvitsemasi löytyy osoitteesta

http://soccerway.com/national/england/championship-league/2004-2005/regular-season/results

Linkki vie championshipin ottelutuloksiin viime kaudella, mutta "alasveto-valikoista" löydät myös ottelutulokset ykkös ja kakkosliigaan.

Esim. Championshipin tulokset löydät kaudesta 93/94 alkaen :)

Asian vierestä:
Aiemmin tuo tulospalvelu tunnettiin nimellä "international soccer server", joka oli suomalaisen ylläpitämä. Yksinkertaisuudessaan erinomainen sivusto, yksi parhaista johon olen ikinä törmännyt. Sittemmin se on myyty/siirtynyt/yhdistynyt tuolle soccerway.com sivustolle.
 
Back
Top