Veikkauskisa: Blackburn - Leeds (su 22.9 klo 17)

Joo, ja kuka viisas yksilö vaihtoi veikkauksensa pari tuntia ennen peliä - tämä idiootti tietenkin. Nää mun leeds-väriset lasit pitäis varmaan tarkistuttaa jo optikolla!

HEI! Täällä oli maanjäristys viime yönä - säikähdin ihan hirveesti. Heräsin, kun sänky täris muutaman sekunnin. Kesti varmaan tunti, ennen kuin sydän tasaantui. Mä ehdin ajatella jo kaikkee, mut ajattelin että voisko olla maanjäristys. (Tai entisen asukkaan haamu tai olisko hirvee myrsky.) Myrsky se ei ollut kun oli ihan tyyntä. Huh. 4,8 Richerin asteikolla oli mittaus. Ei se Leedsissä niin hirvee ollut, onneks. Birmingham oli keskipiste.
 
Vai että Birminghamissa keskipiste. Hmmm....tulee tuosta mieleen monenmoista.  ;) Vaikkei vakavilla asioilla pitäisi laskea leikkiä, niin mieleen tuli lähinnä jotain sellaista että Peter Crouch siellä asettui (kaatua rojahti pikemminkin) Villa-pelin jälkeen sänkyynsä nukkumaan.

Itse olen aina kuvitellut että maanjäristykset ovat Brittein saarilla suurin piirtein yhtä harvinaisia kuin täällä Suomessa. Kyllähän täälläkin Kuusamon seudulla järisee, mutta suuruusluokka on yleensä 2-3 Richterin tienoilla.
 
Back
Top