Viimeinen vierasmatsi

aaPee

Well-known member
Kauden viimeinen vierasmatsi ja panokset on kovat  ;D
Derby on varmistanut putoamisen ja Leeds voi vielä ohittaa Chelsean.

Mills on viimeiset kaksi peliä pelikiellossa ja Kewell palaa kentälle pelattuaan jo reserveissä. Dacourtia ei kokoonpanossa nähdä.

Koska panokset on tosiaan kovat, ottelu voi päättyä aivan kuinka tahansa. Toivotaan nyt kuitenkin vierasjoukkueelta ryhtiä peliin. Veikkaus 2-4.
 
Olishan se kiva, jos tehtäis vaihteeksi maalejakin, mutta kukas tekee kun Viduka on sivussa :-/.
Smithy voisi vihdoinkin palata omalle paikalle, kärkeen :).
Vai olisko DOLilla uskallusta kolmeen kärkeen (Smithy ja Robbiet)? Kewell tuskin aloittaa.
Alakerta voipi olla pulassa Christien ja Struparin kanssa. Duberryn  ;D kovuus voisi olla paikallaan ja Matteo (jos kunnossa) Harten paikalle. Kelly korvaa tietenkin Millsin.
Keskikenttähän on ihan pihvi; Batty,Bakke, Bowyer.
 
>Keskikenttähän on ihan pihvi; Batty,Bakke, Bowyer.

Tarttee varmaan vaihtaa Bakken nimi Pakeksi, niin sitä ei sitten enää peluutettaisi. Tuntuu olevan kovasti DOLlin suosiossa esityksistä riippumatta.
 
Mikäs mies se tämä Frazer Richardson on? Oudon oloinen nimi minulle, mutta on jo pariinkin otteeseen ollut mukana vaihtopenkillä. Eli mitäs se on tehnyt paikan penkillä ansaitakseen? Muukin info kelpaa, mistä tullut ja milloin yms?
 
Richardson on omia junnuja ja esiintynyt tällä kaudella kelvollisesti reserviotteluissa. Lisäksi kokemusta Englannin junnumaajoukkueista.

Puoliajalla 0-1 ja scoreeeeeeeeeeeeeeeeeer Leeeeeeeeeeee
Bowyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!! YES!
 
Paikkoja oli kuulemma paljon enenpään, mutta linjamies liputti taas tuhottomasti paitsioita.
MOM: Alan Smith  ;D ;D ;D  joka järkkäsi Bowyerin maalinkin.
Kärkiparina aloitti Smith - Fowler, enenkuin Fowler loukkaantui 20.minuutilla. Toisin vamma ei ole DOLin mukaan paha, vaan Fowler mukana jo seuraavassa pelissä.
Keskikentällä loisti Bowyerin lisäksi Seth Johnson, Battyn tilalla.
Onko Battyn ura ohi Leedsissä?!?:'(
 
Aloitetaanpa näin:
peggo, Phil lähetti terveisiä, se muistaa sut (Match Programs merkeissä), heti kun sanoin sun nimen, ni Phil oli että hei joo, sano terveisiä!

Alan Smith loisti eilen, mut niin teki kyllä Bow ja Riokin. Branchin MoTM oli Bowyer 20 ääntä, ja Smith toisena 19 ääntä. Smithin tolppalaukauksen ja Bowerin maalin löydätte kohta Branchin sivuilta.

Kyllähän sitä olis mielellään enemmänkin maaleja meiltä eilen nähnyt, mut Derbykin halus kyllä pelata täysillä, koska oli kauden viimeinen kotipeli + viimeinen PL peli ainakin yhteen kauteen. (if they are lucky)  :p

Siellä sattu jotain hölmöä eilen, me istuttiin maalin takana, joten mä en tarkkaan tiedä/nähnyt, mut jossain toisen puoliajan puolella välillä Gary Kelly tais sanoo pahasti pallopojalle, tai jotain, mut joka tapauksessa John Gregory tuli sitte Kellyn luo ja pisti käden se olkapäälle ja jutteli sen kanssa jotain. Ei kai usein vieraspuolen manageri tule tollee pelaajan luo.

Mä olen ilmeisesti ollut silmät sidottuna Pride Parkin ulkopuolella, koska vasta eilen mä kattelin ympärilleni, ku mä olen väittänyt ettei oo kun parkkipaikka, huh! Siellähän on vaikka mitä. Ennen Villa peliä käytiin ostamassa Alexille pari paitaa, ja me voitettiin, joten nyt piti käydä ostamassa lenkkarit, ja taas tuli voitto. Tätä menoa ensi kaudesta tulee vielä entistäkin kalliimpi  ::)

Poliiseja oli ihan sairaasti. Derby fanit heitteli busseja vaikka millä, kun oltiin päästy stadionilta ulos. Mitään muita ikävyyksiä en onneks päässy näkemään. Mut kyllä ne katsomossakin kuumana kävi.

Maverick Branch oli bussillinen Elviksiä, katsomossa oli mm. Stan Laurell ja Oliver Hardy, luolanainen, saluunatyttö, Quasimodo, gorilla, pacman, merirosvoja, punkkareita ym, yks muumikin.

Ihan hyvä reissu.  :-*

Nonih, maali löytyy nyt http://www.nic.fi/~luscgrif/ tuolta.
 
Back
Top