Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
29.03.2024 at 01:26:38


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 2203 times)
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
DOLilla pupu pöksyssä?
18.01.2002 at 23:34:51
 
Onkohan O´Learyllä mennyt pupu pöksyyn, kun ei enää uskalla käyttää/kokeilla omia nuoria?
Raportit reservipeleistä kertovat nuorten mainioista otteista (mm.nimimiehisen Liverpoolin kaato).
Singh, McMaster,Cansdell-Sherriff ja Richardson ovat loistaneet reserveissä, mutta penkkiä pidemälle eivät ole päässeet.
Kukahan oma junnu mahtoi viimeksi debytoida ja koska?
Niin, ostomiehiä kaikki.
Se viimeisin oli Tony Hackworth Barcelonassa 2000.
Miksi näin?
Junnupuolenhan pitäisi olla viimeisen päälle hyvä Kiddin jäljiltä.
Muutoinkin vaihtoja DOL tekee yllättävän varovasti.
Vain pakon sanelemia (=loukkaantumiset) tai ei edes niitä (=höyrypäät pois ennen toista keltaista).
Back to top
« Last Edit: 18.01.2002 at 23:36:55 by Madeley »  
 
IP Logged
 
Sam
Senior Member
****
Offline


Posts: 359
Oulun lähimaasto
Gender: male
Re: DOLilla pupu pöksyssä?
Reply #1 - 19.01.2002 at 01:22:48
 
DO'L varmasti heittää nuoria kehiin, jos he ovat riittävän hyviä!
Tässä vaiheessa kautta ei kannata alkaa mitään nuorisotestailuja harrastamaan! Edessä on kauden tärkeimmät ottelut, eli PARHAAT miehet pelaa. Nuorisotestailujen aika on sitten kesällä ja syksyllä. Tällainen kuva ainakin minulla on asiasta...
Back to top
 
 
IP Logged
 
aaPee
God Member
*****
Offline


Posts: 2263
Hämeenlinna
Gender: male
Re: DOLilla pupu pöksyssä?
Reply #2 - 19.01.2002 at 13:37:41
 
>eli PARHAAT miehet pelaa.

Ei pidä paikkaansa, Duberry on ollut kentällä, mutta toisaalta eihän se siellä pelannu.

Olen kyllä samaa mieltä, että vaihtoja saisi tehdä enemmän. Monessa syksyn ja talven pelissä, joita olen nähnyt, niin peli ei ole kulkenut, mutta vaihtoja ei ole tehty vaikka kelvollisia pelaajia olisi penkillä ollutkin. Not good!
Back to top
 
 
IP Logged
 
Sam
Senior Member
****
Offline


Posts: 359
Oulun lähimaasto
Gender: male
Re: DOLilla pupu pöksyssä?
Reply #3 - 19.01.2002 at 13:47:03
 
[quote author=aaPee  link=1011389692/0#2 date=1011440261]>eli PARHAAT miehet pelaa.
[/quote]

siis DO'L mielestä parhaat ! Ei kai kukaan niin tyhmä ole, etteikö parhaita miehiä kentälle laittaisi... Kyllä minäkin siinä mielessä olen samaa mieltä, että kyllä silloin tällöin olisi vaihdot olleet paikallaan...
Back to top
 
 
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1