Cantonan lähtö oli kai Lee Chapmanin missus'n syytä

(Where The Heart Is -sarjan vaalea hoituri, Leslie Ash, vai oliksen nimi Ashley Les - Sydän Paikallaan taito olla nimi suomeksi) mutta siinä teki Wilko vääryyttä meille ja Cantonalle!
Gary McAllister - sika, sano, että nyt hän tekee just mitä hän haluaa... ja lähti.
Carlton Palmer oli huono jo itsessään.
Yeaboahin lähtöä mä en hirveesti muista!
Jimmy 'mä olen helvetin parempi kun kukaan muu' Floyd Hasselbaink on hyvä pelaamaan, mutta ei sillä Leedsissä ollu asennetta kuin vuoden verran.
Lee Bowyer..... mä olen pettynyt, mä olen niin pettynyt, emmä vielä tajuu tota. Itkuks meni, rupesin huutamaan että Alex .....Bow lähtee!!!!!! Kestää vähän aikaa, ennen ku tästä pääsee yli. Mä sanon tota taas, että Leeds United ja kaikki kannattajat (eniten vielä siis Bowyeriin uskoneet kuten minä), tuntee itsenä pahasti petetyiksi. Laskelmoivalta tuntuu nyt tuo ratkaisu. On niinku olis pahaa unta just nyt menossa.
Asianhoitaja oli vielä painottanut, että sopimuksen ehdoissa ei ollut vikaa, vaan Bowyer tuntuu, että nyt on aika lähteä....
Se tulee saamaan hirvittävät buuaukset tästä lähtien meillä ja kun me ollaan siellä vieraissa, missä se onkaan. Se on sille oikein, jos kerran nyt lähtee.
Toivottavasti saadaan siitä edes hyvin rahaa.
Niin ku mä sanoin edellisessä Bow aiheisessa ketjussa, kukaan ei ole korvaamaton. Vaikka se nyt just siltä tuntuukin.
Kansallisen suomalaisen sanomalehden syvähaastattelussa sanoin että kun pelaaja vetää ylleen Leedsin paidan, hänestä tulee idolini, yksi pala Leeds Unitedia. Kun hän jättää Leedsin, hän lakkaa olemasta; hän on yhdentekevä.
Leeds United Forverer. Forever.