Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
26.04.2024 at 07:36:58


Page Index Toggle Pages: 1
(Read 1786 times)
JuLi
Junior Member
**
Offline


Posts: 51

Matteo kapteeniksi?
22.07.2002 at 16:48:46
 
UndecidedMatteosta on tulossa kapteeni virallisten sivujen mukaan. Ei huono valinta, vaikka oma suosikki olikin Kewell, mutta ilmeisesti se on puolustajan homma. Myös oma kasvatti kuten Smith olisi ollut hyvä vlinta, tosin ymmärän hyvin kyllä miksi Smithiä ei valittu.
Back to top
 
 
IP Logged
 
Madeley
God Member
*****
Offline

Jesss!
Posts: 1441
SuurKouvola
Gender: male
Re: Matteo kapteeniksi?
Reply #1 - 22.07.2002 at 18:05:21
 
Ohoh. Shocked
Ei taida olla vielä lopullinen valinta.
Eiköhän El Tel vielä vähän katsele, ennen lopullista nimitystä.

GrinNauha takaisin Chiefille! Grin
Back to top
 
 
IP Logged
 
Sharkey
Senior Member
****
Offline

Leeds forever
Posts: 316
Loviisa, Finland
Gender: male
Re: Matteo kapteeniksi?
Reply #2 - 07.08.2002 at 08:16:06
 
Matteo on ihan hyvä valinta minunkin mielestä. Leedsin kotisivulla oli kysely tästä aiheesta, enkä ollut uskoa silmiäni kun näin että Smith sai eniten ääniä. Huumoria ?
Smith saattaa joskus vielä olla kapteenina mutta ei ehkä vielä muutamaan vuoteen. Smith on hyvä tyyppi ja suosittu pelaaja mutta kapteeniksi vielä liian kuuma ja kokematon - minun mielestä.
Back to top
 

Too much ain't enough
WWW WWW  
IP Logged
 
Bremner
God Member
*****
Offline

Side before self every
time
Posts: 1121
Kangasala
Gender: male
Re: Matteo kapteeniksi?
Reply #3 - 07.08.2002 at 08:36:05
 
Ehkäpä tuossa Smithin tapauksessa oli kyse siitä, että äänestäjät arvelivat kapteeni-nimityksen myötä tulevan vastuun tuovan myöskin tarkemmin harkittuja tekoja kentällä.

Mutta olen kyllä samaa mieltä siitä ettei Smiffy aivan vielä ole kapteeni-ainesta. Ehkäpä on kuitenkin hyvä, että hän sen kuuluisan "särmänsä" säilyttää otteissaan. Siitä olen hieman huolissani, että mikä hänen roolinsa ensi kaudella tulee olemaan. Oikealla laidalla hänen kykynsä menevät kyllä mielestäni hieman hukkaan - kyllähän hän kuitenkin maalinsylkijä on. Eri asia vain - mahtuuko säännöllisesti kolmen kentälle pääsevän hyökkääjän joukkoon. Viduka, Fowler ja Kewell lienevät ne eniten vastuuta saavat. Muita sitten kierrätellään.
Back to top
 
WWW WWW  
IP Logged
 
Page Index Toggle Pages: 1