Tehdäänkö jokin sääntö?

LUIGI

Active member
Tehdäänkö jokin sääntö tuolle veikkaukselle, et koska se pitäis olla niinkö tulilla? Ei valitettavasti kerkee aina olee koneella pelipäivän aikana!
Hienosti tää on kuites toiminu
 
Viime aikoina ketjun aloittaminen on mennyt kyllä aika myöhäiseen. Yleensä veikkauksetkin tulevat kohtuu myöhään vaikka ketju olisi jo olemassa. Ketjunhan voi kyllä aloittaa kuka tahansa kunhan se jotenkuten näyttää oikeanlaiselta. Itsekin olen joskus aloittanut vaikka normaalisti jätän veikkauksen vasta vähän ennen matsin alkua.

Voitaisiin lähteä vaikka siitä nyt ensi alkuun että luodaan ketju vaikka viimeistään pelipäivän aamuna tai vaikka jo edellisenä päivänä. Periaatteessahan ketjut vois luoda vaikka koko kaudeksi etukäteen mutta toistaiseksi mennyt vielä hyvin näin :) Voitais tosiaan skarpata tässä että ketju on olemassa hyvissä ajoin.
 

Veli Castaway vei jalat suustani!!!​

Vastaan itse itselleni et voisko olla jo edellisenä päivänä toi veikkaus?
Periaatteessahan toi otsikon voi tehdä meistä kuka vain?
 
Vastaan itse itselleni et voisko olla jo edellisenä päivänä toi veikkaus?
Periaatteessahan toi otsikon voi tehdä meistä kuka vain?
Joo kuka tahansa voi aloittaa veikkauksen. Itse kyllä käyn täällä ratsaamassa varmaan muutaman kerran joka päivä eli jos ei ala näkyä otsikkoa esim. päivää ennen niin voin ottaa asiakseni sellaisen tehdä. Jos joku muu ei ole ehtinyt jo aiemmin, mikä on hyvin suotavaa sekin :)
 
Tehdäänkö jokin sääntö tuolle veikkaukselle, et koska se pitäis olla niinkö tulilla? Ei valitettavasti kerkee aina olee koneella pelipäivän aikana!
Hienosti tää on kuites toiminu

Hei kaikki!
Kuka tahansa voi (milloin tahansa) avata veikkauksen.
Olen itsekin lukuisia kertoja tehnyt niin.
Joten me tarvitsijat, avaamme veikkauksen, jos siltä tuntuu....

Kauden alun avauksia en kannata, sillä muutoksia tulee ja kuka ne hoitaa?
Entä cupit?

Veli Castawaylle iso kiitos, kumarrus ja hatunnosto (tosin saunasta juuri tulleena hattua ei ole nyt päässäni) pisteiden laskemisesta.
Joten en sälyttäisi juonteen avaamista hänelle.
Tietenkin jos hän itse haluaa, niin mikä minä olen estämään.

Kuten veli LUIGI avauksessasi sanot "Hienosti tää on kuites toiminu"
 
Back
Top