Arsenal jorinoita

aaPee

Well-known member
Tunti ja 40 minuuttia matsin alkuun. Kirjoituspuuhilla hieman jännitystä vähemmäksi.

Smith aloittaa tänään 5 ottelun pannan ja ilmeisesti ainoastaan Rio on palannut sairastuvalta. Mills on vielä tänään käytössä, joten aloituskokoonpano näyttää tältä:

Martyn - Mills, Woodgate, Ferdinand, Matteo - Bowyer, Batty, Johnson, Wilcox - Viduka, Fowler.

Lopputulos 2-0, maalintekijöinä Bowyer ja Fowler.

3 pistettä lisää plakkariin ja liigan kakkoseksi 44 pisteellä. Vielä kiitokset Newcastlelle ja Liverpoolille eilisistä tasapeleistä!
 
No niin, mitäs minä jo tunti sitten sanoin. Ja vielä Kewell ja Keane penkillä. Yes, yeS, YES!!!!!!!!!

AS hoped skipper Rio Ferdinand returned after injury to partner Jon Woodgate in the centre of the United back four, with Dominic Matteo continuing at left back. Jason Wilcox was drafted in on the left of midfield, while striker Robbie Fowler was back in tandem with Mark Viduka in attack.
The surprise was the naming of Harry Kewell and Robie Keane on the bench, with both players returning after a four week absence.

 
Noniin. 1-1 .
Nyt pelattiin jo sinnepäin.
Ja penkiltä löytyi pelimies.
Wilcox oli joukkueen sytyttäjä.
Pieni kierto tekee hyvää. Bowyer ja Viduka penkille?
Fowlerkaa ei jaksa 90 minuuttia.
Vähän vielä tarkkuutta alakertaan, niin yes.
DO´Lin puhuttelu näkyi selvästi. Nyt pelattiin, eikä hölmöilty ja sikailtu. Sikailun hoiti vanha tuttu Keown. Kun ei saanut Vidukaa pysäyttyä "loukkaantui". Säälittävä tapaus.
 
Alku hyvä, pallo kulki pelaajalta toiselle ja sitten siisti maali. Jakson edetessä Arsenalkin pääsi paremmin peliin mukaan, mutta tasoitus oli vähän turhan helppo. Bowyer ei seurannut keskikentältä Piresiä ja Woodgaten olsi ehkä pitänyt pystyä katkaisemaan syöttö.

Tuomari oli tänään melko pikkutarkka, johtui varmaankin edellisten kamppailujen varoitusten ja ulosajojen määristä. Ja turhan usein nämä kyseenalaiset rikkomukset vihellettiin punapaitojen hyväksi. Ja rankkari jäi viheltämättä Vieiran käsivirheestä.

Tähän tämä nyt menee, muut sähläävät tasapelejä ja sitten nämä yhdet hyväkkäät karkaavat taas huomaamatta omille teilleen. Perkele!
 
Unohtui yksi asia, vaihdot tai oikeastaan niiden puuttuminen. Vaikka kaikki pelaisivatkin ihan kohtuullisesti, niin silti noilla vaihdoilla voisi hakea kentälle viimeiseksi vartiksi vähän tuoretta voimaa.
 
Piste tuli. Mä en enää ikinä mene peliin, mä en enää ikinä seuraa mitään jalkapallojoukkuetta, mä myyn mun LU kokoelman, fillareineen ja puhelimineen kaikkineen. Mä olen joka ainoa kerta melkein sydänkohtauksen partaalla, tai sitten veritulpan aivoissa. Tää on kamalaa. Mut en vaihtais - no en ikinä.

Mut onko teille The Square Ball tuttu?
 
Yep, se on se sama The Square Ball, paras fanzine, mitä on eteeni tullut. (FC Lahden LahtiFani on sarjassaan ykkönen, se on huippu!)

 
Back
Top