Black night for Black Cats?

Madeley

Well-known member
Tänään on ensimmäinen "viidestä cup finaalista", joidenka kautta ainakin DOL elättelee vielä toiveita jopa Champions Leaguesta! Tai ainakin UEFA-paikasta.

Rio ja Dacourt ovat varmuudella poissa, mutta Kewell saattaa palata.

Eli puolustuspää ei siis tiivisty (Duberrykin vielä ulkona ;)), paitsi tietenkin jos Kelly pääsee penkiltä.

Keskikenttä ja hyökkäys varmaan saadaan tarpeeksi kovaksi, mutta mistä varmuus peräpäähän?

C+ 17.55 FST
 
Harmi, jos Rio on edelleen poissa, sillä puolustus vaatisi kyllä ryhtiä.

Eivät kk ja hyökkäyskään aivan pään silittelyillä pääse. Vaikka Tottista vastaankin pallo pideltiin ja maalintekoa yritettiin, niin selkeiden maalintekopaikkojen luominen on tällä hetkellä lähes olematonta. Se punainen, vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa valkoinen, lanka olisi löydyttävä.

Tänään toivoisin näkeväni Wilcoxin viilettämässä vasemmalla, keskellä Batty/Bowyer ja oikealla Smith. Keano saisi korvata tänään vaisusti esiintyneen Fowlerin Vidukan parina kärjessä.

Eiköhän voitto sieltä tule ...
 
Ei pelaa Kewell, eikä Rio, eikä Olly.

Hehe, mä oon ton Cromwellin poika, ja tää on mun eka viesti tänne.
 
Ei löytynyt tilaa Keanolle ja Wilcoxille kuin penkiltä:

Starting XI
 1. Martyn, Nigel
 18. Mills, Danny
 6. Woodgate, Jonathan
 21. Matteo, Dominic
 3. Harte, Ian
 17. Smith, Alan
 19. Bakke, Eirik
 23. Batty, David
 11. Bowyer, Lee
 27. Fowler, Robbie
 9. Viduka, Mark
 
Ihan mukavasti 2-0 voitto ja ilahduttavaa oli Keanon maali.

Puolustus oli ajoittain taas tuuliajolla, mutta onneksi vastustaja ei päässyt rankaisemaan.

Viduka oli mainiossa vedossa, samoin Bowyer ja Smith.

Miinuspuolelta Fowlerin vaisuus.

12 pistettä pitäisi kyllä vielä tulla.
 
aaPee, tästä lähtien sitten teet joka peliin vastaavan veikkauksen, ok!

Keane tuli vaihtosta kentälle (Fowler) ja tekas maalin sitten. Eka maali oli Sunderlandin oma, mut sekään ei meitä haitannut yhtään.

Leeds pelasi huonosti, uskokaa tai ette. Menetti hirveen monta palloa ja tyhjästä maalista vedettiin ohi. Onneks toi lopputulos ratkaisee.

Mun MOTM on Woody.

(mistähän mä sain päähäni, että aaPee sano tekevänsä 0-1 veikkauksen että Leeds nyt sitten voittais.)
 
Se veikkaus oli vissiin toisen topicin alla. Yleensä noi veikkaukset tuppaa meneen päin p:tä, joten niillä sais äkkiä oman joukkueen liigan kärkeen.

Ens vuonna pistän vedon, että ManUrea voittaa liigan  ;)
 
Back
Top