He's back!

aaPee

Well-known member
Hienoa!

Lee Bowyer on hyväksynyt rangaistuksensa ja hänet on otettu pois siirtolistalta.

Bowyer voi siis hyvinkin olla rivissä jo lauantaina harakoiden pöllytyksessä, kuten myös Woodgate.

Nyt alkaa taas näkyä valoa tunnelin päässä.
 
No onhan HÄN palannut(onneksi), mutta tuskin pelaa vielä ens pelissä lauantaina. Ei ainakaan mitä mä olen kuullut/lukenut ???.
Mutta toivotaan nyt että Lee-Boy palaisi mahd. nopeasti kokoon panoon. :!:!:!: ;D :)
 
Tämä uutinen pelasti päivän, mutta todellakaan ei ole vielä varmaa pelaako kumpikaan.
Bowyerin vamma alkaa olla pian takanapäin, mutta kannattaako miestä laittaa tauon jälkeen suinpäin kentälle, onkin jo asia..
Woodgatella taas lienee takana pidempi tauko peleissä, liekö edes harjoitellut oikeudenkäynnin aikana(?), joten hänet nähtäneen varmaankin vasta vuodenvaihteen jälkeen tositoimissa.
Mutta hyvä näin, nyt voidaan jatkaa puhumista mestaruustaistelusta! :D
 
Kyllä mä uskon, että Bowyer pelaa tänään, jos ei koko ottelua, niin vaihdosta kentälle, koska 1) DOL haluaa antaa kannattajille Bowyerin takaisin 2) Bowyer haluaa näyttää että hän ON ja PYSYY täällä 3) me teimme keskiviikkona selväksi että haluamme Leen.

Keskiviikkona oli mahtava tunnelma, laulut kuuluivat tosi kovaa ja selvästi, STAND UP FOR LEE BOWYER ja WE ALL LOVE LEE LEE LEE. There's only one Jonny Woodgate. Ja heti perään Marching on Together ja We all love LEEDS LEEDS LEEDS.

Lee ja Woody oli katsomassa pelin ja mä luulen että toi oli osalla vaikuttanut että Lee hyväksyi clubin antaman sakon. Halusimme osoittaa että Lee Bowyer, älä lähde!

Leeds Everton-pelin virhe: Lopettaa pelata, kun on 'turvallinen' asema. Meinasi tulla sydänkohtaus mulle lopussa, jännitti liikaa. ;)
 
Kyllähän Bowyer on osoittanut, että on aina pelikunnossa. Osoituksena viime vuotiset CL -matsit. Että ei muuta kuin Newcastlen kaatoon!

... Liverpoolista kuuluu kummia, ovat hankkineet Anelkan lainaksi. Toivottavasti pelaa yhtä "hyvin" mitä Realissa ja PSG:ssä :)
 
Back
Top