Huhumylly

Zidane

Active member
Raphaël Guerreiro

Nimenä tietysti seksikäs, joukkuekin suuri ja mahtava Dortmund, joten ei voi olla huono... mutta monet puhuvat, ettei mies osaa puolustaa yhtään. Ettei vaan mentäisi ojasta allikkoon, koska luultiin ettei Barcastakaan voi heikkoa pelaajaa tulla..kunnes sellainen saatiin. Itse ottaisin jonkun (edullisen?) Charlie Taylorin (tms.), joka on kykynsä liigassa osoittanut.

Mutta edelleen uskon ja luotan, että Leedsin organisaatiossa toimivat tietävät ja osaavat paremmin nämä hommat kuin minä :)

Manaaja

Active member
Nimenä (Guerreiro) tietysti seksikäs, joukkuekin suuri ja mahtava Dortmund, joten ei voi olla huono... mutta monet puhuvat, ettei mies osaa puolustaa yhtään.

Joo, sen vähän mitä hänen olen nähnyt pelaavan mm. Portugalin paidassa, niin hyökkäyspelotehan hän on enimmäkseen. Ja parempi varmaan vieläpä enemmän wing-backina, kuin varsinaisena laitapakkina. Tämä vaihtoehto kuitenkin saattaisi avata mahdollisuuden siihen, mitä olen jo pitkään toivonut meidän kokeilevan, eli nostaa laitapakit reilusti ylöspäin, heivata "kymppipaikka", Aaronson Harrisonin rooliin, Harrison penkille ja kolmas toppari käyttöön. Hieman siis tasapainoa sinne peräpäähän.

Zidane

Active member
Joo, sen vähän mitä hänen olen nähnyt pelaavan mm. Portugalin paidassa, niin hyökkäyspelotehan hän on enimmäkseen. Ja parempi varmaan vieläpä enemmän wing-backina, kuin varsinaisena laitapakkina. Tämä vaihtoehto kuitenkin saattaisi avata mahdollisuuden siihen, mitä olen jo pitkään toivonut meidän kokeilevan, eli nostaa laitapakit reilusti ylöspäin, heivata "kymppipaikka", Aaronson Harrisonin rooliin, Harrison penkille ja kolmas toppari käyttöön. Hieman siis tasapainoa sinne peräpäähän.
Mutta löytyykö meidän luotsin pelikirjasta sellaista pelisysteemiä? Mikä tää olis.. 3-4-2-1 / 5-2-2-1? Aika kapealla ryhmitelmällä nyt pelataan ja laidoilla on tyhjät tilat. Onko ideaa hommata pelaajaa, jos pelaajan vahvuudet ei sovi koutsin näkemykseen(?)

Kohtahan meillä on taas Dallas käytössä ;)

Manaaja

Active member
Mutta löytyykö meidän luotsin pelikirjasta sellaista pelisysteemiä? Mikä tää olis.. 3-4-2-1 / 5-2-2-1? Aika kapealla ryhmitelmällä nyt pelataan ja laidoilla on tyhjät tilat. Onko ideaa hommata pelaajaa, jos pelaajan vahvuudet ei sovi koutsin näkemykseen(?)

Kohtahan meillä on taas Dallas käytössä ;)
Niin, en tiedä sitten käytännössä, miten valtava siirtymä tämä tällainen olisi pois Marschin mukavuusalueelta. Mutta ajattelin vain siltä kantilta, kun kerran laidat ovat meillä ne, johon vastustaja yleensä iskee vastaan, niin kolmen linjalla saisi sen uloimman topparin aina varmistamaan nousevan laitapakin jättämää tyhjää tilaa. Kevittäisi vähän taakkaa talonmies Adamsinkin harteilta.

Tietysti se on sitten taas prässipelistä pois, jos kymppipaikka puuttuu, mutta ehkäpä sitten vuorostaan wingbackit voisivat rohkeammin käydä ylhäältä kiinni, jos ja kun varmistukset ovat kunnossa.

Zidane

Active member
Nyt voi taas selata "laatulehtiä" ja toivoa parempaa huomista uusilla leluilla pelaajilla.

Heti on haaviin tarttumassa kaikille varmasti tuttu ja huulilla pyörinyt Osasuna-kärki Chimy Avila!

As per the report, Avila has a €30m (£26m) release clause – as is the norm with contracts in Spain – and it’s believed that director of football Victor Orta is willing to pay around €22m (£20m) in what would be considered a ‘very generous’ offer.