Leeds matkailu

Eric

New member
Tervehdys,

Nyt olisi suunnitteilla lähteä poijan kanssa käymään Elland Roadilla. Ajankohta on vielä päättämättä, voisi olla jo syksyllä tai sitten pääsiäisen tienoilla.

Kertokaa kokeneemmat matkailijat, mikä olisi kätevin reitti Leedsiin. Sen verran on pohjatyötä tehty, että yhteydet Manchesterin kautta on jollakin lailla selvitetty. Menomatkalla yöpyminen Manchesterissä ilmeisesti pakollinen halpalentoyhtiötä käytettäessä vai kuinka?

Kaikenlaiset vinkit ja ohjeet otetaan ilolla vastaan.

Jännittävää alkanutta kautta tv Eric (ei kuitenkaan Cantona) ;)
 
Finnair lentää kahdesti päivässä.. 08.20 ja 16.00.. ehtii Leedsiin yöksi, mutta hintaa tuollaiset 300Ä per nuppi..
Muistaakseni se halpis yhtiö joka lentää Hesasta ManCityyn on joskus puolen yön aikaan perillä..
 
EasyJet lentää Helsinki-Manchester väliä.
Oon maksanu lipuista 80-90 EUR (meno-paluu). Lento on Manchesterissa 22.20 (paikallista) ja riippuen onko ruumassa tavaraa, niin kentältä pääsee nopeasti ulos.
Siitä taksi alle ja hotellille. Ei muistaakseni ollut kuin ehkä n.30 puntaa.
Yöpyminen valitettavasti samaisessa kaupungissa, mutta seuraavana päivänä kun itsensä hilaa Piccadily juna-asemalle, niin pääsee tunnin junamatkalla kotikaupunkiin.
Riippuen miten haluaa ja kuinka pitkä reissu on, niin junalla takaisin Manchesteriin tai jos haluaa varata toisen hotellin Leedsistä, niin sinne fiilistelemään voittoa loppuun saakka.

Syyskuussa Swansea peliin 85 EUR lennot, majoitus 3 yötä Manchesterissa 120 EUR/per henk., otteluliput 25 puntaa ja mahdollisesti jos lippuja saadaan, niin MANC-Blackburn ottelu.

Sitä odotellessa :)
 
No doubt! :)
Meinasin olla kertomatta pahamaisesta yöpymisestä :)

Ja sen verran olen ollut tohinoissa, että Cityn pelikin menee päällekkäin :)

No mutta pääasia varmaan selveni ;)
 
Terve taas,

ja kiitos kaikille matkakokemuksensa jakaneille...

Vielä semmoinen juttu, että kuinkas nopeesti otteluliput saa käsiinsä jos ne vaikka tilaa tuolta LUFC nettilippukaupasta. Eli jos general salesta ostaa niin kuinka pian ne ostajan kourassa on.

Eipä mulla nyt muuta. :)
 
Hei Siellä,

Mulle tuli liput "parissa päivässä" eli käytännössä postin kulkunopeudella. Lipputoimiston väki varmaan tulostaa ne samana tai seuraavana päivänä tilauksesta ja työntää heti kuoreen jne jne.

...e
 
Hei Siellä,

Minäkin käytin pari kertaa - mutta tilalle tuli tämä norjalainen
The Norwegian Airlines

...e
 
Hei Siellä,

...ja sitten Lontoosta pääsee melkein £1:lla National Expressillä muualle ...

...e
 
Pojan kanssa tehdään pääsiäisen aikaan matka. Lento hki- Man , sieltä juna lpool jossa yö, pe Leeds- reading ja seur aamu lento dubliniin jossa kolme yötä. Toivottavasti ollaan nousukahinoissa edelleen...ja miksi ei oltas
 
Millwallia vastaan onkin muutenkin spesiaalia ny si. Ikävä kyllä surullisissa merkeissä.

A minute’s remembrance for the tragic United hero will be held before kick-off at the home game against Millwall, the club has confirmed.

Footage of Speed’s finest moments in the white of Leeds will also be played on Elland Road’s big screen. A special edition of United’s matchday programme is being produced, containing a host of fans’ memories of the title-winning midfielder.

Tervetuloo Leedsiin, ovvaan tuullu maan perskuleesti.
 
Perjantaina olisi sitten lähtö Leedsiin.
Lauantaina ei riitä mikään muu kuin 3 pointsia!
Ja ehkä jos pari Tetleystä saisi :)

 
Joke: Eli siis olen hankkinut lippuni suoraan Leedsin nettisivujen kautta.
Itselläni on tuo International Membercard ja sillä saan hankittua liput kaikille. Lähettävät liput suoraan kotiin.
Nyt meitä on lähdössä viiden hengen rytmiryhmä. Ja olikohan isoimmassa porukassa kerran kahdeksan henkilöä..

Ymmärsinkö kysymyksen oikein? :)
 
Hei Siellä,

Itse olen ostanut Southampton -v- Leeds peliin liput luukulta, vaikka ei olisi ollut oikeutta (Seuran mukaan piti olla Southampton-Member tai ainakin tuntea joku sellainen vai miten se meni).

Käytin hyväksi havaittua Suomi-korttia ja pieni hetki meni lipunmyyjän taivuttelussa.

...e
 
Back
Top