Leeds-WBA ti 1.10.2019 klo 21:45 vkisa

Toka puoliaika oli kyl meiltä huono ja sekava, vai oliko WBA vaan niin hyvä tokal puolella???

Kyllähän WBA oli tokalla puoliskolla hyvä. Yksi sarjan kovimpia joukkueita ja heille tosiaan vasta kauden ensimmäinen tappio. Vastustajalla Sawyers oli todella hyvä, häntä huhuiltiin kesällä myös meille. Myös brassi Pereira vaikutti pelimieheltä.

WBA vei myös pallonhallinnan. Oli mennyt minulta myös ohi että siellä on nykyään Bilic valmentamassa. Oli siinä sivurajalla aika kuumat tunnelmat välillä, samoin kentällä. Ihme että ei kukaan lentänyt katsomoon.

Hieno taistelu joukkueelta.
 
Olen eri mieltä Bamfordista. Kärjen pitää tehdä maaleja.
Kehutaan työmoraalia, luo tilaa, syöttötarkkuus hyvä jne. Jos on maalin edessä kuin bambi heikolla jäällä niin any day vaihdan vaikka peryskyttäilijään joka roikkuu puolustuslinjassa ja pyssyttää ne kassit (E.N.). Lisäksi Bamford on potentiaalinen punaisen kortin ottaja, joka ottelussa.
 
Bamford oli selvästi paras pelaaja eilisessä ottelussa.
Ok, paikka oli maalikin tehdä - mutta Bamford loi paljon paikkoja muille ja hankki kai kolme varoitusta vastustajalle.
Ilman muuta jatkaa avauksessa.
 
Hienoa että bamford herättää tunteita tällä foorumilla...
Täytyy kyllä kompata Rockheadia, hyökkääjä ensiusijainen tehtävä on kuitenkin tehdä niitä maaleja...
 
Eilinen oli kyllä pitkästä aikaa erilainen peli, kun vastustajakin pyrki tekemään muuta kuin puolustamaan. Hyvä taistelu peli ja onneksi pisteet jäi meille.

Lord Bamford oli eilen kyllä todella hyvä painimaan vastustajan isoja puolustajia vastaan ja haastoi muutaman kerran hienosti. Se mikä tosiaan uupuu on tarkkuus/huolellisuss maalipaikoissa, vai onko se vaan itseluottamuksen puutetta? Mutta toivoa sopii, että alkaa osumaan vaikka joka kolmannesta paikasta, niin päästään peleissä helpommalla. Tosin oli tuossa eilen muillakin paikkoja ja ei se tuntunut taas oikein keneltäkään onnistuvan. Esim Harrison ja Costa tuhlailivat muutamaan otteeseen. No toivotaan seuraavaan matsiin onnistumisia kaikille ja tulee tarvittava rentous takaisin.

Kertaalleenhan Bielsä peluutti Bamfordia ja Eddietä yhtäaikaa ja se saattaisi toimia hyvin. Toinen pystyy pitämään palloa ja tekemään tilaa, kun taas toinen on varma viimeistelijä. Itse toivoisin Boguszille paikkaa keskikentälle, kun shag loukkaantui. On luovempi pelaaja kuin Roberts ja voi tehdä vapareista maaleja. Isoin ongelma meillä taitaa olla se, että ei tehdä erikoistilanteista maaleja. Kaikki kulmat ja vaparit melkein järjestäin päätyy vastutajan purkuun.
 
Mulle jäi pikkasen epäselväks miks Tyler Roberts otettiin takas penkille 20 min kentällä olon jälkeen??? loukkaantuko tms?
Menikö multa jotain ohi pätkivän netin takia???
 
Hiukan puolustan Bamfordia. Ihmisen muisti on lyhyt. Viime kaudella esim. Bamford teki suhteessa enemmän maaleja peliminuutteihin nähden kuin Roofe, jota ei juuri kukaan ole arvostellut.
Eikä tuo 4 maalia katastrofi 14:sta ole.. muutkin voisivat alkaa osumaan. Liigan piikkipaikka irtoaa 7:llä maalilla ja tuo ero tulee kiinni yhdessä onnistuneessa matsissa. Joka tapauksessa loistava suoritus eilen vaikkei osunut. Pääasia että nyt oli joku muu onnekas.
 
Hei Siellä,

Minusta P. Bamford on roskaa! Tähän tulokseen olen tullut niiden pelien perusteella joita olen nähnyt - niistä paikoista mitä hänelle on järjestetty, oikea maalintekijä (vaikkapa A. Shearer) olisi tehnyt 50 maalia. Paikalliset kannattajat puolustavat PB:tä osittain epäolennaisilla asioilla - hyökkääjän tehtävä on tehdä maaleja, jos ei siihen pysty, niin on väärässä hommassa.

Toista roskaa (E. Alioski) puolustellaan sillä, että hän juoksee niin helvetisti. Joo, jokainen tämän foorumin jäsenkin juoksisi niin helvetisti jos vain annettaisiin valkoinen pelipaita ja £20000 viikossa.

Kummastuttaa Managerin uskollisuus näihin - itse mieluummin peluuttaisin laitapuolustajina koulutettuja laitapuolustajia kuin toisen luokan eli sekundalaitahyökkääjiä.

Otsikon mukaisen pelin toinen jakso oli meiltä niin epäpeliä kun ei ollut taitoa tarpeeksi kentällä - ja tällaista se tulee olemaan ensi kaudella valioliigassa, jos ei hommata kesällä taitoa.

...e
 
Aliosken maali muutettu virallisesti omaksi maaliksi. Nooh.. sai siitä sentään nimensä kirjoihin ex-Leeds Kyle Bartley.
 
Arsenalilta delegaatio seuraamassa miten Eddie pärjää. Lähtivät pettyneinä takaisin kun ei tullut peliaikaa.
Alkaa olemaan pienet kertoimet sille että palaa Arsuun Tammikuussa. Luultavasti saadaan ”Ladonovi Paynter” tilalle.
 
Back
Top