Mainos

Raimo

Member
Homman nimi on se, että domain nimen uusiminen tulee ajankohtaiseksi 26.3.2003.Tällä hetkellä tämän opiskelijan rahaatilanne on melko heikossa kunnossa ja tuskin parannusta tuohon menneessä on hirveästi luvassa.

No joo, jostain on rahaa kuitenkin yritettävä repiä. Tuskin noilla mainoksilla yhtään rahaa saan, tämän paikan käyttäjäkunta on senverran pieni, mutta yrittänyttä ei laiteta. Tuskin tuo yläreunassa oleva mainos ketään häiritsee, joten päätän, että se saa siellä toistaiseksi olla.

Jokainen foorumin käyttäjä voi tosin kerran suorittaa "kansalaisvelvollisuutensa", ja klikata keltaisen pörssin banneria yhden kerran. Olet tällöin tukenut hyvää tarkoitusta, ja domain-nimen uusiminen on tällöin 0,1 euroa lähempänä ;-) ha! Tradedoublerin bannerin klikkauksesta rahaa tulee vain, mikäli ohjelmaan liittyy, joten sen painamisesta ei juuri hyötyä ole..
 
Jokainen foorumin käyttäjä voi tosin kerran suorittaa "kansalaisvelvollisuutensa", ja klikata keltaisen pörssin banneria yhden kerran. Olet tällöin tukenut hyvää tarkoitusta, ja domain-nimen uusiminen on tällöin 0,1 euroa lähempänä ;-) ha! Tradedoublerin bannerin klikkauksesta rahaa tulee vain, mikäli ohjelmaan liittyy, joten sen painamisesta ei juuri hyötyä ole..

Done!

En pitäisi pahana, vaikka keräisit pienen, vapaaehtoisen "jäsenmaksun". On tämä sen verran hyvä paikka purkaa tuntojaan, jotka nykyisin ovat pääsääntöisesti tällaisia  :'( :-[ :(
 
En pitäisi pahana, vaikka keräisit pienen, vapaaehtoisen "jäsenmaksun".

Olen samaa mieltä. Vaikkei kyseessä mikään virallinen (ainakaan toistaiseksi) Suomen kannattajayhdistys olekaan, niin foorumin ylläpitämisen tukeminen pienellä vuotuisella summalla olisi ainakin minulle aivan mieluinen asia.
 
Olisiko tässä kimmoke oman branchin perustamiseen tänne
raukoille rajoille? Vaiko onkohan se liian iso leiviskä?

Joka tapauksessa jotta tämä verkkopuite voisi jatkossakin
ansiokkaasti palvella meitä LUFC-entusiastikkoja, niin kuvetta
voi kyllä kaivaa. Seurahan sitä vaan on veloissa  :p

 
Olisiko tässä kimmoke oman branchin perustamiseen tänne
raukoille rajoille? Vaiko onkohan se liian iso leiviskä?

Kerran mietiskelin tuota samaa asiaa ja tutkailin branchille asetettuja vaatimuksia. Johtopäätös taisi olla, että ei ehkä ihan vielä ...
 
Mitä mahtanevat olla nuo aaPeen mainitsemat vaatimukset ? Löytyvätkö jostain LUFCin virallisilta sivuilta ?

Nimim. "itsekin asiaa aika ajoin pohtinut"
 
Taisi olla niin, että jäseniäkin pitäisi olla nelisenkymmentä.. Tuo nyt vielä luultavasti onnistuisi, mutta branchin tulisi järjestää tapaamisia yms. ja Suomessa ei tuo kovin helposti onnistu :) Ne 40 jäsentä kun sattuu luultavasti asumaan kaikki eri puolella Suomea..

EDIT:
http://www.lusc.co.uk/luscweb/lusc.htm

Tuolta löytyy jotain.
 
Oma Suomi-branchi olisi kova sana, mutta kuten tuossa jo totesitte, niin
lähtövaatimukset ovat aika pahat. 40 ehkä hoituisi, mutta muut vaateet?

Itse kuuluin aikoinaan poikasena Fullerton Park Branchiin, mutta se sittemmin
vaan jäi. Norjalaiset kovasti värväsivät Ruotsin pre-season -turneilla omaan
skandinaaviosastoonsa, mutta ei sekään oikein säväytä. Kyllä oma olisi
aina oma...

Mites muut, oletteko innostuneet liittymään jonkin branchin jäseniksi?
 
Tämän kauden jäsenmaksu on maksettu Griffin Branchille, mutta Cromwell on näköjään hävinnyt jonnekin maan alle, kun ei ole tääläpäin näkynyt.  Joka tapauksessa, kaavakkeen lähetyksen ja maksun jälkeen ei ole vielä mitään sieltä päin kuulunut. no joo, tämä oli 22.9, joten pari kuukauttahan tässä vasta on mennyt ;-)
 
Itse olen kuulunut viisi viimeistä vuotta norskien LUSCOSiin. Nyt jätin sitten jäsenyyteni uudistamatta, kun LUSCOSista saatu hyöty alkoi tuntua varsin vähäiseltä vaikkapa tähän mainioon foorumiin verrattuna.

Mitenkähän kiveen hakattuja lienevät nuo vaatimukset minimijäsenmäärästä ja muusta aktiviteetista ? Tarkoitan vain, että Suomessa pitkät välimatkatkin jo vaikuttavat - kuten Raimokin totesi. Muutamia maakohtaisia kannattajayhdistyksiä näyttää Leedsillä jo entuudestaan olevan (mm. Saksa...!). Epäilen että siellä on sama ongelma, mikäli säännöissä ei ole annettu joustoa. Voisinpa asiaa kysäistä virallisen kannattajayhdistyksen edustajalta sihteeri Eric Carlilelta.

Mitä muihin aktiviteetteihin tulee - olisi jokin kerholehdykkä varmaankin varsin helppo kasata ja yhteydenpitohan toimii näin foorumilla sitten muutoin erittäinkin hyvin.

Jos asia kovin hankalaksi osoittautuu, niin sittenhän tuo Cromwellin mainostama "puolisuomalainen"  ;) Griffin Branch on varmaan ihan hyvä vaihtoehto - edellyttäen tietysti että se aktiivinen yhdistys on.
 
Kyllä täältäkin kiinnostusta löytyy, jos meille (Suomeen) saadaan oma yhdistys. :)

Tässä lyhyesti kommentit täältä Oulun suunnalta näin aamutuimaan...
 
Itse olen kuulunut pari vuotta Griffin Branchiin, lähinnä ottelulippujen saatavuuden takia.

Tänne Suomeenhan voisi perustaa oman faniyhdistyksen ja jos toiminta laajenee tarpeeksi, se voisi anoa virallisen supporter clubin asemaa?
 
Annan tukeni suomalaisen branchin puolesta, se olisi kyllä hieno juttu! Eihän Leedsin tarvitse kuin ostaa esim. Teemu Tainio niin tälläkin foorumilla luultavasti alkaa väki käydä enemmän.. ;)

 
Mihinkäs ne ovat kadonneet? Olen yrittänyt olla aktiivinen (aina kun ip/kone on vaihtunut)  :)
 
Jeps..kyllä täältä Tampereenkin suunnalta löytyy ainakin yksi kiinnostunut, jos Suomeen oma yhdistys saadaan!
:)
 
Otin mainoksen pois joksikin aikaa, koska se ei minusta riippumattomasta syystä latautunut oikein ja hidasti sivujen latautumista.
Laitoin nyt kuitenkin takaisin. Jos on ongelmia, laittakaa viestiä
 
;D
YEAH! Jos kerran kannatusta löytyy tampereelta , niin kyllä yks Turkulainenkin mukaan pitää mahtua...
t.Jarita
 
Back
Top