minipaitoja myytävänä! ("jäsenmaksu" :-)

Raimo

Member
Aikaisemmin oli puhetta ns. vapaaehtoisesta jäsenmaksusta. Puhtaaseen rahankeruuseen en halunnut mennä, mutta nyt on kuitenkin mahdollista ostaa itselleen tyylikäs leeds united aiheinen minipaita.
paita.jpg


Tuote on kiiltävää muovia (ohut), mukana tulee myös imukuppi jolla sen voi kiinnittää vaikka ikkunaan. Paidan koko on korkeudeltaan n.20 cm ja leveydeltään n.17,5 cm. Toinen puoli on valkoinen!

Tällä hetkellä löytyy:
3x Kewell
2x Smith
1x Viduka
1x Bridges
1x Bowyer (heh, tuskin löytyy kysyntää, taitaa mennä takan sytykkeeksi ;-)

2X Leeds pissing on MANU kuvaa :)
piss.jpg


Jos joku haluaa, hintaan 5 euroa/kpl lähtee (ja vaikkapa euro postikuluja)

Yksi kappale kaulahuiveja on myös, mutta sen taidan pitää itse jos ei joku tarjoa siitä sopivaa summaa   :D
huivi.jpg

pituutta noin 120cm. Jos joku haluaa tuollaisen kaulahuivin, voin minä niitä lisääkin hommata.
 
Tuo Leeds pissing on ManU on aika tiukka :D! Hienoin kaulahuivi on nähtävissä Leedsin on-line shopissa. Se on se jossa menee pystyraidat, ja päissä on LUFC:n logo. Sen meitsi käy lunastamassa ennen ottelua, kunhan tästä lähden pyhiinvaeltamaan. Toivottavasti jo keväällä..
 
Täällä noi ikkunajutut maksaa £1/kpl ja jos haluat, ni voin lähettää kasan sulle erilaisia. Menköön vaikka mun jäsenmaksuna? Manu on mullakin ikkunassa, toisella puolella tietysti sama, mut Liverpool pissing on ManU - hehe.

Huivit maksaa täällä £5/kpl (supportersplace ottaa *?* euroa?)

75 MEMBERS! Excellent excellent.
 
Back
Top