Videoita

Madeley

Well-known member
Olisiko kellään myydä/lainata videokasettia (vhs) syksyn Leeds-Chelsea ja ManU-Leeds -otteluista?
Tulivat Canalilta, mutta jäivät reissun takia väliin.
Olivat kuulemma melkoista vääntöä.
 
Kyllähän ne tuli nauhoitettu, mutta tulokset ei olleet tarpeeksi hyviä, että nauhat olisi arkistoitu  :'( Sorry!

En ole enää niitähirveästi jättänyt nauhalle, kun olen todennut, että niiden katselu jää aika vähälle (= ei yhtään). Olen todennut, että kauden koostevideon katselu on mielekkäämpää.

Toki nauhalta löytyy jotain vanhempia matseja jos kiinnostaa.
 
Sama juttu, ei ole säästetty, koska tulokset ei ollu tarpeeksi hyviä.

Multa löytyy pelejä ja koosteita ja muita Leeds nauhoja hyllystä ehkä noin 100 (huh!) Uusimmat on Wizards of Oz ja My Leeds United (junior voitti LeedsLeedsLeeds magazinen kilpailusta).

Tänään piti tulla töllöstä The John Charles Story, mutta Princess Margaretin kuoleman johdosta tulikin tietysti uutisia. Pah.
 
Vastoin parempaa tietoa sanoin, ettei mullakaan olis noita pelejä, mutta HYLLYSTÄ LÖYTYY  :p

Tänään selasin noita videoita ja siellähän nekin pelit on tallella. Samalla VHS kasetilla, eli LP nauhoituksena. Siinä on ainakin Chelsea -pelistä Skyn tunnin kestävä kooste ja haastatteluja alussa.

Eli ilmoittele, jos kiinnostaa.  
 
Sainpa tuossa eilen käsiini videon nimeltä "The Glory Years" :) Oletteko nähneet videon? Itse en ole vielä kiireiltäni kerennyt sitä katsomaan, mutta se on VARMASTI hyvä :)

... pitänee jatkaa töitä... vielä me UEFA CUP:iin mennään!!!
 
Glory years löytyy hyllystä ja se on erinomaista katsottavaa. Mukavasti otteluista pätkiä ja haastatteluja. Itse katsoin sen (taas) ennen pääsiäistä, kun piti verestää erään Mr Lorimerin saavutuksia. Niistä olisi sitten ollut mukava keskustella ko. henkilön pubin tiskillä ...
 
Toki löytyy Glory Years (part one  ;D).

Ja löytyi tällainenkin, kahteen kertaan:

King Billy; A Tribute to Billy Bremner

Kiinnostaako ketään?
"Asevelihintaan" tai mielummin vaihtona vaikka johonkin sopivaan kotiäänitykseen (VHS).

Croms, saitko viestini?
 
Joo, ja siellähän mulla on profilessa VÄÄRÄ e-mail. Sorry onpa vaikeeta. Tossa on oikea, ja on se päivitetty profileen.

cromwell_ @btopenworld.com

yritetään kerran vielä?
 
Hello Cromwell!

Yritin tänään (19.4.) uudellen tämän sivuston boxiisi että e-mailiisi.
Kuinkahan kävi?
Tuliko mitään?
 
Mä olen melkein samassa kategoriassa kuin Becks ja Neville, paitsi missä se pieni murtuma on, niin kuitenkin on aihetta juhlia, peggolle lähti ne pelit + 1 numero The Square Ballia ja mulle tuli tänään Billy The King ;)

Kiitos  8)
 
Jaa että, paikat kipsissä ;D ja 6-8 viikkoa kuvioista pois?

Kato, tuliko posti kolmessa päivässä perille? ;)
Hieno homma, sittenhän se on jo tiistaina "pelipäivä" täälläkin. ;D


 
Älä vielä tuulettele.

Mulle tuli kirje Emmerdale Production Centeristä 15.4. ja kirjeessä oli Leedsin postileima 13.3.   ???
 
no onkos tullut videot nyt suomen keskelle? ja laitetaankos soimaan leeds united tunnari ;)

editoiden  -  lauantai 4/5/02.  ?
 
Back
Top