Kausi 2019-2020

Kovin heikolta näyttää Hudd’sin saumat tehdä enää maalia. Kyse vaan siitä pitääkö puolustus. 1-1 ja 22+ minuutit jäljellä.
 
Upea fiilis. Nyt on viimein uusi aamu koittanut. Aloin itse uskoa Stoke-matsin jälkeen, vaikka välillä (Swansea, Barnsley) hermojen päälle kävi. Hyvä ettei mennyt kalkkiviivoille, nyt voi ottaa loput matsit rennosti.
 
Mä uskoin tähän kauden alusta lähtien, jossain vaiheessa hieman pelotti kun menetettiin se usean pisteen johto! Jotenkin hyvin levollinen oli läpi kauden!

helppo oli uskoa kun ollaan oltu kaksi vuotta sarjan paras joukkue! Lähes joka pelissä vastustajaa parempi!

Bielsa Is God!
Hernandez ja Yorkshiren Pirlo!!
Super Duper Liam Cooper!!!
Orta on yks hullu!
Radrizzani, hieman parempi mitä edelliset omistajat!
Kaikki junnut! Shack, Gotts, Struijk, Meslier ja kaikki!
Ayling!!! Dallas!!! Gjanni Alioski!!
BERARDI!!! Mikä mahtava taistelija!
Bamford!!!!! 16maalia ja niin tärkeä pelaaj koko kauden!
White, ei ollut Pontusta ikävä sittenkään.
Klich! Harrison, Costa!
Kaikki!

Uskomattoman hieno joukkue ja täynnä hienoja pelaaji!!!

Niin mahtava fiilis!!

16 vuotta!!! 16 vuotta!!
-15 pistettä! Leeds are Falling Apart!!!!! Bates, Cellino, Mitä ihmettä?! Kaikki ne valmentajat!! Kaikki ne lainapelaajat!! Aston Villa ja Derby!! Sky sports!

LEEDS ARE BACK!!!!!!!!!!
 
Last edited:
Melkein kaikki pelit Bielsan aikana nähnyt. Valtava kehitys joukkueen pelaamisessa ja tietyissä yksilöissä. Varsinkin Philips, Klich, White, nämä kulmakivet.
 
Ooon ottanu aikas monta onnellisuus jouomaa, myönnön sen ja oon edelleen todella onnellinen mies...
 
16 pitkää vuotta...
Nyt saa tuuletella kainaloitaan kunnolla!
Pohjakosketukset lienevät kai -15 pinnan aloitus League Onessa ja myöhemmin David Hockaday, pois pois paha uni!
 
Ihan epäuskoinen olo edelleen. Niin paljon aladivaria ja jumalattomia vastoinkäymisiä alla että nousua ei vieläkään oikein ymmärrä. Tuttu juttu varmaan meille kaikille.

Jatkakaamme leijumista, ollaan ansaittu se. Muutama Yorkshire ale meni eilen ja menee vielä tänään ja kyllä huomisen mestaruusmatsinkin tiimoilla. ALAW!
 
Back
Top