JALKAPALLOMATKAT ENGLANTIIN 2006-7

Parempi myöhäänkin kuin ei mitään, veli Macca, cheers!

Näitä on mukava lukea ja kuvia katsella, Old Peacock on näköjään tullut myös tarkistettua :) ... mikä ettei, siinähän se on hyvällä hollilla. Olit näemmä sijoittunut John Charles Standin Paddock-osastoon, mainiot näkymät matsiin. Ja kuulee oikeinkin hyvin Kopin laulannan...
 
Tota noin... Onkos kukaan tulossa kauden viimeiseen kotipeliin? 28/4/07 ko näillä näkymin 3pm. Sehän ei ole kauden viimeinen ottelu, mutta viimonen kotona.

Mä oon Billy Bremnerin patsaalla tuntia ennen peliä. Valkonen ruusu rintapielessä ja kainalossa Yorkshire Evening Post.
 
Tota noin... Onkos kukaan tulossa kauden viimeiseen kotipeliin? 28/4/07 ko näillä näkymin 3pm. Sehän ei ole kauden viimeinen ottelu, mutta viimonen kotona.

Mä oon Billy Bremnerin patsaalla tuntia ennen peliä. Valkonen ruusu rintapielessä ja kainalossa Yorkshire Evening Post.

Hyvinkin mahdollista. Lomat jo kolkuttelevat silloin.. Saispa hieman panosta sihen matsiin.. enkä tarkoita putoamiskamppailua.. mutta ajankohta olisi hyvä
 
Onko kukaan muu meikäläisen lisäksi lähdössä katsomaan kuinka Plymouth kaatuu pääsiäisenä?
 
Nyt kyllä näyttää siltä, että LUFC jää livenä tyystin tältä kaudella. Taidan olla sellainen fair weather fan, huh?

Pääsiäistä olin miettinyt, mutta pilettiteknisesti hankala Colchester vieraissa hyydytti homman. Myös sellainen lyhyt pistokeikka Lontoon seutuville oli kaavailuissa, parhaat fikstuurit tähän olivat jo elokuussa. Southend vieraissa 17.3. menisi tähän kategoriaan, mutta eipä onnistu sekään. Oh well...
 
Onko kukaan muu meikäläisen lisäksi lähdössä katsomaan kuinka Plymouth kaatuu pääsiäisenä?

jep.
pikavisiittiä varten lennot ja bussit (tampere-liverpool-leeds-liverpool-tampere) jo buukattuna.
liput vasta stadikalta = ajoissa paikalle, eli Old Peacockista löydytään ennen peliä.
 
Lystiä reissua, sällit! Toivottavasti tärppää tuloksenkin suhteen...

Meinaatteko mennä myös Colchesteriin silloin pääsiäismaanantaina? Tai mitä livepalloilua on ohjelmassa?

Raporttia ja kuvia tänne foorumille sitten pliis!


 
Plymouth matsi tuli käytyä tsekkaamassa.

Pari todella lyhyttä videoklippiä sain aikaiseksi, tuolta löytyvät: http://www.liikennetieto.com/joni/.

Tunnelma oli mahtava. PuoliLeedsFani kaverikin totesi, että siinä kummasti nousee niskavillat pystyyn jäyhällä suomipojallakin, kun parikymmentä tuhatta brittiukkoa vetää kannatuslauluja.

Näyttää Ipsu matsikin vetävän sen 30k katsojaa, joten ainakaan kannatuksen puutteeseen ei kaadu säilyminen. Toivottavasti Derby missaa suoran nousun saumat viikonloppuna, niin on enemmän uskoa vieraspinn(aa/oihi)n vikasta pelistä.
 
Cheers, Macca! Kiinnostavat pätkät kaikki tyynni...

Hyvällä paikalla istuit, siitä kuulee mainiosti myös Revie Standin (Kopin) meiningin.

Hyvä homma, että pientä raportointia viritellään kun jumalten mailla käydään - on se sen verran herkkua!
 
Itsekin olin paikan päällä.Valitettavasti reissusta ei ole kuvia.Fiilis sen sijaan oli mahtava.Lippu oli Revie Standiin eli The Kopiin.Siellä porukka seisoi ja lauloi melkein koko ottelun ajan,joten paljon ei tarvinnut istumapaikkaa käyttää.Kannatuksen puutteeseen sarjapaikka ei ainakaan kaadu.
Se suosituin laulu oli Marching on together
                             We´re gonna save you LEEDS

Muutenkin Leeds taas aavistuksen verran tutumpi kaupunki.Tuli käytyä tutuissa ja tuntamattomissa pubeissa.Pari kaveriakin jaksaa ylistää Leedsia kaupunkina,vaikka kannattavatkin muitaseuroja.Niin se mieli tekee vaan uudestaan reissun päälle,joten jos sitten ensi kaudella taas pääsisi käymään paikan päällä.
 
Back
Top