The Manager

Bielsa sitten valmentajaksi. Aikamoinen muutos ö-luokan tunarista ja A-luokan valmentajaan. Vielä kun hankintaan kunnon pelaajia, niin eiköhän ensi kausi tuo iloakin.

Onkos tähän tullu varmistusta? Aikani tuulettelin tätä ja aloin netistä seuraamaan niin "kaikki" postaukset on ilmeisesti saanut alkunsa journalisti Jason Pettigrove aloittamasta linkistä!? Eli onko sisäpiirintietoa vai edelleen uutisankka?


 
Nettiuutisissa mainitaan että olisi sopimus jo allekirjoitettu, mutta odotellaan bossille ja taustajoukoille oleskelulupaa. Itse Maestro kuulemma
kartoittaa pelaajia ja selailee jotain vanhoja juttuja. Aikaistettu pre-season on kuitenkin peruttu ja paluu sorville normisti 25 pv, mikä tekee
tästä sen ettei vielä uskalla lyödä vaatimatonta omaisuutta ensi kauden noususta vielä.
 
Nettiuutisissa mainitaan että olisi sopimus jo allekirjoitettu, mutta odotellaan bossille ja taustajoukoille oleskelulupaa. Itse Maestro kuulemma
kartoittaa pelaajia ja selailee jotain vanhoja juttuja. Aikaistettu pre-season on kuitenkin peruttu ja paluu sorville normisti 25 pv, mikä tekee
tästä sen ettei vielä uskalla lyödä vaatimatonta omaisuutta ensi kauden noususta vielä.

Kiitos!

Joo löytykin... yhden vuoden soppari+Optio

http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/13/report-marcelo-bielsa-agrees-one-year-leeds-deal-wth-option/
 
It’s over! – Marcelo Biesla to Leeds United is a DONE DEAL

Leeds United have signed former Argentina coach Marcelo Biesla as their new manager. This saga has been going on for weeks but it’s finally ended according to BBC broadcaster, Adam Pope
 
WOW!

En tiedä onko oikea valinta mutta eiköhän tästä hauskaa tule.  :D :D :D :D
Onhan tämä ainakin melko iso hankinta! Eiköhän sieltä ala pian tulemaan myös sitten pelaaja hankintoja.

3- vuoden soppari. 2+1.

Bielsa: “It has always been my ambition to work in England and I have had several opportunities to do so during my career. However I have always felt it was important to wait for the right project to come along."
 
WOW!

En tiedä onko oikea valinta mutta eiköhän tästä hauskaa tule.  :D :D :D :D
Onhan tämä ainakin melko iso hankinta! Eiköhän sieltä ala pian tulemaan myös sitten pelaaja hankintoja.

3- vuoden soppari. 2+1.

Bielsa: “It has always been my ambition to work in England and I have had several opportunities to do so during my career. However I have always felt it was important to wait for the right project to come along."

Luulen että meillä koittaa mielenkiintoiset ajat...
 
Uutisissa näyttää olevan vielä, että hänelle on luvattu 20 miljoonan punnan siirto budjetti. Orta on varmaan hiljaa kun El Loco sanoo ketä haluaa. Hitto mä oon ylpeä tästä valmentaja valinnasta. Vaikka hävittäisiin ekat kymmenen peliä, niin hällä väliä. :)
 
Uutisissa näyttää olevan vielä, että hänelle on luvattu 20 miljoonan punnan siirto budjetti. Orta on varmaan hiljaa kun El Loco sanoo ketä haluaa. Hitto mä oon ylpeä tästä valmentaja valinnasta. Vaikka hävittäisiin ekat kymmenen peliä, niin hällä väliä. :)

Eihän tuo 20M Puntaa mikään iso summa ole, odotin että olis ollu luokkaa 25-30M puntaa! No nyt joutuu katteleen hyviä lainapelaajiakin, tokin tuolla vamentajalla saattaa olla mielellään tulossakin lainalle pelaajia?

Nyt vaan odotellaan mitä Abel tekee? Jossain väitettiin että nämä pelaajat kiinnostais Bielsa:a... Angus Gunn, Abel Hernandez, Kyle Bartley, John Egan, Matej Vydra, Juan Foyth, no samat nimethän olleet tapetilla kokoajan. Tiedä sitten, Bielsa voi vetää hatusta ihan oman ostoslistan?
 
Kaikkien sirkuspellejen jälkeen voi sanoa, että vihdoin taas meillä on Valmentaja. Bielsa oli jo legenda tulleessaan, mutta hänessä on kaikki ainekset tulla myös Leedsin legenda. Juttuja hänestä tulee riittämään. Englanninkielisillä fani sivustoilla on ehdotettu, että El Loco kännettäisiin The Godfather. Kummisetä oli kyllä aika cool, kun Leeds teki maaleja. Puhalteli vaan purkkapalloja.
 
El Loco ei sitten ollutkaan yhtään tyytyväinen Vieiran myyntiin vaan jopa hiukan ärsyyntynyt kun myytiin häneltä kysymättä.
BBC:n haastattelussa Radrizzani myönsi sen että ollaan myyntiseura ja köyhä sellainen. Väitti että oli pakko myydä jotta saatiin balanssit
kuntoon, ja tämä olisi trendi jokaisena vuotena.
Sanoi vielä että omien businesten kanssa ei ole mitään tekemistä Leedsin kanssa. Joku voisi olla eri mieltä ja kertoa että jotkut omistajat avaavat joskus kukkaron nyörejään myös.

Missä SF-69:rsien 10 milliä? Missä Taylorin ja Woodin siirtorahat? Minne menee Vieirasta saadut hillot? Aika lainapohjalla menty monta vuotta ja nyt vapautettu palkkapotista useita pelaajia.

https://www.express.co.uk/sport/foo...nsfer-news-Marcelo-Bielsa-Ronaldo-Vieira-sale

https://www.bbc.com/sport/football/45071101
 
Komppaan Barangia. Nyt oikeasti tuntuu, että meillä on valmentaja. Sen silmille tuskin tullaan hyppimään ja kertomaan omia mielipiteitä. Ja voisin olettaa, että treeneissä ja peleissä halutaan antaa kaikkensa tai voi olla oikea pelko ettei saa peliaikaa.

Yksi peli nähty ja launtain matsia odotan jo kuumeisesti!

P.S. Onko tulosveikkauksissa jatkossa veikkaukset vain Leedsin voittoja? :D
 
P.S. Onko tulosveikkauksissa jatkossa veikkaukset vain Leedsin voittoja? :D

Eipä taida, sillä tie luvattuun maahan (promised land) on kivinen. Voi jessus mitä Bielsa on tehnyt. Juu pelataan paremmin kuin aikoihin, mutta haastettelu tulkki korvassa, 3 tuntia roskien poimimista edustusjoukkueen jannuille, muoviämpärillä istuen ilmekkään värähtämättä kun teurastettiin ennakkosuosikki Stoke. Mä kanssa odotan Pässien matsia. Saas nähdä joutuuko heidän "valmentajansa" läski Frank oppitunnille. :D
 
Bielsan suosikki leffa on Kummisetä ja hän on sanonut luultavasti pyrkineensä elokuvaohjaajaksi jos fudis ei olisi tärpännyt. Kummistä on saapunut Leedsiin. Mä seuraan just U23 matsia koska Kummisetä on paikalla.
 
Huomasin itse juuri myös,että Akatemian kauden ensimmäinen peli Coventrya vastaan näkyy meidän virallisilla kotisivuilla LUFC-tvn kautta.Johdetaan puoliajalla 2-0 Sam Dalbyn maaleilla.Peli pelataan Guiseleyn kentällä.
 
Back
Top